שתף קטע נבחר

כדורעף נשים: אליפות שנייה ודאבל ראשון בתולדות כפ"ס

הבנות של חן הימלפרב לא התקשו לנצח במשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף את מ.כ חיפה/נווה שאנן 0:3 (16:25, 17:25, 15:25). על טקס הענקת הצלחת העיבה היעדרותן של המפסידות בהוראותו של המאמן חיים קסל

הפועל כפר סבא חגגה הערב (ב') אליפות שנייה בתולדותיה ודאבל ראשון בהיסטוריה של המועדון מהשרון. הבנות של חן הימלפרב שהוליכו 0:2 בסדרת גמר הפלייאוף מול מ.כ חיפה/נווה שאנן, עשו את העבודה בבית מול הקהל הביתי וניצחו 0:3 (16:25, 17:25).

 

כפ"ס היא הקבוצה השמינית בתולדות הכדורעף הישראלי שזוכה בדאבל ומצטרפת לרשימה מכובדת הכוללת בין השאר את הפועל מטה אשר ועירוני קריית אתא.

 

הפועל כפר סבא חוגגת (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
הפועל כפר סבא חוגגת(צילום: יאיר שגיא)

אוהד יפני ביציע (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
אוהד יפני ביציע(צילום: יאיר שגיא)

 

על המשחק העיבה תקרית בסיום כאשר שחקניות מ.כ חיפה/נווה שאנן לא כיבדו את טקס הענקת צלחת האליפות וירדו עוד קודם לכן לחדרי ההלבשה. זאת, בעקבות הסאגה באיגוד הכדורעף סביב הרצון של הקבוצה מהכרמל לצרף זרה חדשה לפני הפלייאוף, דרישה שבסופו של דבר לא התקבלה בבית הדין.

 

מאמן חיפה, חיים קסל, בחר לפתוח את המערכה הראשונה בלי שתי השחקניות המרכזיות שלו, אניטה גליק וג'יזלה רודריגז, אולי בניסיון להפתיע את המקומיות. זה לא ממש עבד כשהירוקות עלו ליתרון 3:8. גם פסק זמן של המאמן החיפאי לא עזר כשגלית דבש סגרה את הסט הראשון, 16:25.

 

 

שינתה את המומנטום. מינאמי סאטוסקי (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
שינתה את המומנטום. מינאמי סאטוסקי(צילום: יאיר שגיא)

 

את המערכה השנייה חיפה פתחה ב-1:3, והיה נראה שאולי היא נכנסת לעניינים. אבל מאותו הרגע מינאמי סאטוסקי היפנית ומורן צור שינו את המומנטום בדרך ל-9:17. האורחות הצליחו לצמק ל-17:20, אבל נטשה שברינקה ודבש עשו את ההבדל - 17:25 ו-0:2 במערכות.

 

במערכה השלישית הסדר נשאר בעינו כשהבנות של חן הימלפרב חגגו עם ניצחון 15:25 ו-0:3 בסיכום המשחק.

 

 

ההתרגשות אחרי הזכייה (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
ההתרגשות אחרי הזכייה(צילום: יאיר שגיא)

 

חן הימלפרב: "אושר גדול. לא מכובד מה שחיפה עשו"

בסיום המשחק, מאמן הפועל כפ"ס, חן הימלפרב נשמע נרגש מאוד: "הכיף הכי גדול זה שאתה מוביל את הבנות האלה לעמידה במטרות שלהן ולהצליח ככה. זה לא

כל כך קל לשחק בכזה מעמד עם התרגשות. לא כל יום אנחנו משחקים מול קהל כזה גדול ואני שמח שעמדנו בלחץ. זה אושר גדול לעיר ולמועדון".

 

הימלפרב אמר על ההחלטה של חיפה/נווה שאנן לרדת בזמן טקס הענקת צלחת האליפות: "זה לא מכובד, חבל שככה הם מתנהגים". הימלפרב הוסיף בנוגע לסיטואציה של יריבתו בגמר הפלייאוף: "אין לא פייר. יש חוקים. החוק היה מאוד ברור. זה שאיגוד הכדורעף החליט לשנות תוך כדי תנועה זה לא בסדר. איגוד הכדורעף צריך לקבוע חוקים מהתחלה. ככה לא מתנהגים. חיפה זה מועדון מכובד וחבל שככה הם מתנהגים".

 

מורן צור: "כיף גדול עדיין לא מעכלים. הייתה עונה קשה וארוכה. סוף סוף הצלחנו להביא דאבל לכפ"ס. מכבדים את הדיעות של חיפה, זה לא כל כך ספורטיבי. אני בטוחה שזה לא בא מהשחקניות, אלא החלטת מועדון".

 

גם ראש עיריית כפ"ס, יהודה בן חמו היה נרגש בסיום: "גאה בבנות על הזכיה באליפות ובדאבל היסטורי. כפר סבא עיר של מצויינות בכלל ובספורט בפרט. כל הכבוד למשפחת הפועל כפר סבא לכדורעף לשחקניות הצוות המקצועית וההנהלה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
הפועל כפ"ס חוגגת
צילום: יאיר שגיא
מומלצים