שתף קטע נבחר

הנתק הסתיים: כחלון והליכוד חוזרים למו"מ

שלושה ימים אחרי החרמת הפגישה לפתיחת המשא ומתן הקואליציוני, ייפגשו נציגי המפלגות לדון בקווי היסוד. כחלון קיבל מסר שוועדת הכספים עדיין פתוחה לדיון

אחרי נתק של יומיים, והחרמת הפגישה הראשונה בסבב השיחות לקראת הקמת הקואליציה, משה כחלון ומפלגת כולנו חזרו לדבר עם הליכוד. אתמול (שבת) חודש הקשר בין נציגי המפלגות, שקבעו פגישה להיום בשעות הערב כדי להתחיל לדון בקווי היסוד של הממשלה הבאה.

 

עוד בחדשות:

 

הפגישה בין הצוותים הייתה אמורה להתקיים ביום חמישי בבוקר. נציגי כולנו שובצו ראשונים בסבב השיחות מול צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד, אולם בעקבות דיווחים על הכוונה לתת את ועדת הכספים ליהדות התורה ואת מִנהל התכנון להשאיר במשרד הפנים, פרסם כחלון הודעה שבה רמז כי הדבר אינו מקובל עליו.

 

הוא ציין כי מי שאמור לטפל ביוקר הדיור והמחיה מחלק באופן לא הוגן את כלי העבודה. כחלון, שמעוניין לרכז את הציר הכלכלי בכנסת, החרים את הפגישה ולא יזם חידוש שלה.

 

אתמול, לאחר מסרים שעברו מהליכוד ומיהדות התורה ולפיהם הדברים עדיין פתוחים למשא ומתן, הודיעו נציגי כחלון כי יגיעו לפגישה ויציגו את קווי היסוד שלהם לקראת הרכבת הממשלה הבאה.

 

בשעות הבוקר, עוד לפני הפגישה עם נציגי כחלון, יתקיים סבב נוסף של הליכוד עם נציגי ש"ס ויהדות התורה מתוך כוונה לסגור את הצטרפותן מהר ככל האפשר. בליכוד מבהירים כי כל ממשלה שתקום תכלול את החרדים, ובשל כך ינסו לסגור את כל קווי היסוד למעט סוגיית ועדת הכספים שעומדת עדיין במחלוקת.


פורסם לראשונה 28/03/2015 23:25

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
ארכיון. נתניהו וכחלון
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים