שתף קטע נבחר

אופיר פינס נגד נבחרת הכדורגל

יו"ר איגוד ההתעמלות הגיע לאימון נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים המתכוננת לאליפות אירופה ואמר על הכדורגלנים: "אם הם היו מתכוננים לוויילס ובלגיה כמו החבר'ה פה בטוח שהיינו רואים תוצאות"

בשבוע שעבר נכשלה נבחרת הכדורגל של ישראל כאשר הפסידה בשני משחקים לוויילס ובלגיה במוקדמות יורו 2016, כתוצאה מכך היא איבדה לא מעט סיכויים בקמפיין. היום (ג') ספגו הכדורגלנים חיצי ביקורת מיו"ר איגוד ההתעמלות הנוכחי ושר הספורט לשעבר, אופיר פינס.

 

 

פינס הגיע היום לאימון של נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים, אשר מתכוננת לאליפות אירופה שתיפתח בשבוע הבא במונפלייה שבצרפת. המשלחת תמנה חמישה מתעמלים ושלוש מתעמלות, עבורם תהיה זו תחרות קריטריון למשחקי אירופה הראשונים בבאקו.

 

נבחרת ישראל בהתעמלות (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבחרת ישראל בהתעמלות(צילום: אורן אהרוני)

"אם שחקני הכדורגל שלנו היו מתאמנים לפני וויילס ובלגיה כמו שהמתעמלים כאן מתאמנים, אז גם הם היו מגיעים לאליפות אירופה. אין לי שום ספק בזה", אמר פינס.

 

היית ממליץ לגוטמן לעשות את ההכנות לבוסניה כאן באולם ההתעמלות?

"כן בהחלט. יש כאן עבודה אדירה, החבר'ה לא יורדים מהמזרון ולא עוזבים את האולם כל יום בשנה חוץ מיום כיפור, 8 שעות ביום. לכן הם גם מגיעים לתוצאות. אנחנו בונים בסיס גדול להתעמלות מכשירים בנים ואני גם שמח שיש התעוררות בבנות. הנבחרת מאוד מאוזנת עם כמה כישרונות אדירים, עם אלכס שטילוב המנהיג וכמה חבר'ה מאוד צעירים שעברו לגיל הבוגרים".

 

"הייתי ממליץ לגוטמן להתכונן פה". פינס והמתעמלים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"הייתי ממליץ לגוטמן להתכונן פה". פינס והמתעמלים(צילום: אורן אהרוני)

 

לגבי המטרה העיקרית של כל תחרות – מדליות, הוסיף פינס: "אל תשאלו אותי על מדליות, כי אני לא קופץ ועושה מתח, אבל כולנו מקווים שביום נתון זה יכול לקרות. נראה איך זה יתפתח כששטילוב יצא עם תרגיל חדש. תמיד יש צפיה, גם לי וגם להם. אנחנו עושים את כל המאמצים לכך, אבל אתה לא מתחרה מול עצמך. יש עוד מדינות".

 

מאמן נבחרת הבנים, סרגיי וייסבורג: "אנחנו כמובן עם מטרות גבוהות, קודם כל להיכנס לגמר. אלכס שינה את התרגיל שלו לקראת אליפות העולם והאולימפיאדה כדי להעלות את הרמה. הוא לא הצליח לבצע את כל התרגיל בתחרות האחרונה וגם הציונים של כולם היו נמוכים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אופיר פינס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים