שתף קטע נבחר

לרפא מבפנים: על שיטת איזון חיים

מלי התגברה על מחסום פיזי ובזכות הטיפול הצליחה לרוץ מרתון. ליעל היתה קלסטרופוביה במקומות הומי אדם אך לאחר טיפול גילתה מה הכביד עליה כל כך בביקור בקניון או בקולנוע והצליחה לשנות זאת. יעל קלמן אבני מספרת איך עובדת שיטת "איזון חיים"

בשנת 2002 עברתי טיפול ששינה את חיי, טיפול בשיטת "איזון חיים". חוויתי ריפוי רגשי אדיר בזכות טיפולים שקיבלתי ונפרדתי מאלרגיות שסחבתי שנים. לאור זאת, נשביתי בקסם השיטה ונתקלתי בה פעמים רבות במשך השנים.

 

  • מה קרה לבניין המוזר בנתניה?
  • שולטת או נשלטת: על כוחניות בזוגיות
  • גורלכם בידכם: כך תקבלו החלטות נכונות
  • מפסיקים להיות עבדים לתאווה ולתשוקה

     

      

    "איזון חיים" Life Alignment הינה שיטת הילינג שפיתח דר' גף לוין, מאסטר הילר מקנדה, נועדה להביא לאיזון גוף ונפש ובתוך כך לריפוי.

    דר' גף לוין אומר שרוב הבעיות בגוף מתחילות כאשר אין מספיק חמצן במערכות.

     

    אז מהי בעצם שיטת "איזון חיים"?

    איזון חיים הוא אוסף של מערכות ריפוי משולבות, המתייחסות לרוב מישורי חיינו: בריאות פיזית ונפשית, חיים אישיים ומקצועיים, משפחה, מערכות יחסים, הבית ומקום העבודה.

    מסייעת להגביר את קצב ועומק תהליך הריפוי (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
    מסייעת להגביר את קצב ועומק תהליך הריפוי(צילום: shutterstock)
     

    מחלה נוצרת לרוב במישורים העדינים ובהמשך בא לידי ביטוי בגוף הפיזי ומאוכסנת ברמה התאית. טיפול בשיטת 'איזון חיים' מגלה את מקור חוסר האיזון, על מנת להגיע למצב של בריאות ורווחה. טכנולוגית הוורטקס שפיתח ד"ר גף לוין, מסייעת להגביר את הקצב והעומק של תהליך הריפוי, כמו כן היא מציעה הגנה מפני גורמים מזיקים כמו קרינה אלקטרומגנטית, לחץ גאופטי וקרינה ממכשירים סלולריים.

     

    "למדתי להאמין בעצמי"

    "השיטה הזאת היא נס אחד גדול שהולך ומתעצם מיום ליום. באחד הטיפולים קיבלתי שיעורי בית לרוץ, ולא סתם ריצה, ריצה ארוכה. בשביל בחורה כמוני שהספורט היחידי בחייה היה לזוז מהסלון למטבח זה היה הלם רציני. נרשמתי לקבוצה שמתאמנת לריצת מרתון ולמדתי להאמין בעצמי". מספרת לנו מלי כוכב, מטופלת ומטפלת בשיטה. "דרך כרטיסי הוורטקס שג'ף לוין פיתח, התחברתי ליכולות הפיסיות של גופי, שמתי כרטיס "אוויר" על נקודת חמצן שמקומה בבית החזה, קיבלתי אוויר אנרגטי ויצאתי לדרך. הכרטיס שיפר פלאים את החמצן שלי בגוף ואיפשר לי לרוץ בקלות יחסית לחבריי לקבוצה".

     

    מלי מספרת כי תוך עשרה חודשים השתנו חייה מקצה לקצה, היא הכירה אנשים חדשים, שנכנסו לחייה ושיפרו אותם עוד יותר. "השילוב של גוף ונפש יחד גרמו למהפך בחיי. כמובן שעשיתי מרתון וסיימתי אותו בהצלחה. למדתי להתחבר לעצמי ולראות שהבלתי אפשרי אכן אפשרי.

     

    בטיפול האדם מדומה למחשב ביולוגי. המטפל מאתר בעזרת רשימות של נקודות גוף, רגשות, תחומי חיים ומבחן חוזק שריר את הקבצים המשובשים ב'תוכנת ההפעלה' שלו ומתקן אותם יחד איתו. התהליך מאפשר לנו להגיע לזכרונות מן העבר, שלעיתים גורמים לנו להינעל בתוך תפיסת מציאות שאינה מיטיבה איתנו. הזיכרונות, מחשבות והאמונות הללו מאותרות ומשוחררות בתהליך מובנה ומותאם אישית, המשלב מהלכים אנרגטיים, דמיון מודרך וכרטיסי וורטקס.

     

    בשלב הראשון של השיטה לומדים את "בודי ספין" ריפוי בעזרת כרטיסי וורטקס, כרטיסים אנרגטיים. הבן שלי קורא לשני הכרטיסים של הבודי ספין "אחורה בזמן" ובאמת הריפוי שמתחולל בעזרתם הוא עד רמת התא ורמת הקארמה.

    מרגישים את השינוי ברמה הפיזית (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
    מרגישים את השינוי ברמה הפיזית(צילום: shutterstock)
     

    שכשהגעתי לטיפול בשיטה הייתה לי קלסטרופוביה ממקומות הומי אדם, כמו קולנוע או קניון עמוס. לכן, השתמשתי בכרטיס הוורטקס "אש". שיצר הגנה אנרגטית על ההילה שלי ויצר הפרדה אנרגטית ביני לבין אנשים בסביבתי. פשוט מנע ממני להתערבב עם אנרגיות מהסביבה. קשה לי לתאר במילים את ההקלה ואת תחושת המוגנות שהתחוללה בי. הרגשתי את השינוי ברמה הפיזית, הצלחתי ללכת בקניון ולא לחוש את תחושות הדחייה שהגוף שלי ייצר.

     

    למעשה, כך גיליתי, הכבידה עלי הרגישות האנרגטית שלי. הייתי פשוט חשופה, קלטתי אנרגיה מכל מי שעבר לידי ולקחתי אותה על עצמי. היום אני עונדת את הכרטיס בתליון, בשילוב שני כרטיסים שיוצרים הגנה, בעיקר שאני מגיעה למקומות הומים.

     

    מאחלת לכולנו חיים מאוזנים, אור ואהבה .

     

    יעל קלמן אבני , נומרולוגיה קבלית, קלפים, הילינג

     

     


  •  

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: shutterstock
    "למדתי להאמין בעצמי"
    צילום: shutterstock
    צילום: איל כהן
    יעל קלמן אבני
    צילום: איל כהן
    מומלצים