שתף קטע נבחר

בדרך לאשפוז הבעל: נדרסה אשתו למוות

האישה בת ה-70 נפגעה במעבר חציה בנתניה בעת שהלכה להביא מהבית מטען לטלפון של בעלה, שעמד להתאשפז בלניאדו. הנהג הפוגע עוכב לחקירה

אישה בת 70 מתה היום (ה') מפצעיה לאחר שאמש נפגעה ממכונית במעבר חציה בנתניה בעת שהלכה להביא מטען לטלפון של בעלה שעמד להתאשפז בבית החולים לניאדו.

 

מקום התאונה בנתניה  (צילום: אסף ברזינגר, תיעוד מבצעי מד"א) (צילום: אסף ברזינגר, תיעוד מבצעי מד
מקום התאונה בנתניה (צילום: אסף ברזינגר, תיעוד מבצעי מד"א)
 

האישה ליוותה את בעלה שחש ברע לבדיקה במרכז רפואי בשדרות בנימין בנתניה. בתום הבדיקות הוחלט להפנות את הבעל בדחיפות לבית החולים. האישה הלכה לביתה כדי להביא לו מטען לטלפון הנייד כדי שיוכל להיות בקשר עם בני משפחתו ואילו הוא נותר במרכז הרפואי.

 

היא יצאה מהמרכז הרפואי, חצתה את הרחוב במעבר חציה בדרך לביתה ואז נפגעה בעוצמה. למקום הוזעק צוות מד"א-שרון שביצע בה החייאה ממושכת. היא פונתה לבית החולים לניאדו בעיר כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מפגיעה רב-מערכתית.

 

למקום התאונה הגיעו שוטרי משטרת נתניה בפיקודו של ניצב משנה דורון תורג'מן שסגרו את הכביש, עיכבו לחקירה את הנהג הפוגע ופתחו בחקירה סביב נסיבות התאונה.

 

בעלה שהמתין לה במרכז הרפואי לא ידע שאשתו נפגעה בתאונה ופונה אף הוא לבית החולים. בזמן הזה ממש נאבקו הרופאים בבית החולים על חייה. "היא הייתה אישה טובה ומקסימה", סיפרה קרובת משפחה, "עצוב מאוד שהיא נהרגה כך ליד הבית בזמן שרק רצתה לעזור לבעלה. הלב כואב וקשה לנו לעכל את מה שקרה".  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אסף ברזינגר, תיעוד מבצעי מד"א
מקום התאונה
צילום: אסף ברזינגר, תיעוד מבצעי מד"א
מומלצים