שתף קטע נבחר

רק 0:0 לבית"ר ירושלים מול מכבי פ"ת. צפו

שלומי אזולאי טיווח את השער מחוץ לרחבה ונעצר שוב ושוב אצל איתמר ניצן, ליביו אנטל רשם שתי החמצות גדולות והקבוצה של גיא לוי שוב לא הצליחה לנצח את המלאבסים. המאמן: "בית"ר נהנית להיות קבוצת צמרת בשנים הבאות"

אחרי שגברה על מכבי ת"א, עירוני ק"ש והפועל רעננה - והייתה מושלמת במרץ, לבית"ר ירושלים אין עדיין אף ניצחון בחודש אפריל. הצהובים-שחורים סיימו הערב (א') רק ב-0:0 מול מכבי פ"ת במשחק שנערך בנתניה בגלל עונש רדיוס ולא הצליחו לנצח אותה במפגש השלישי העונה בין הקבוצות בליגה.

 


 

לבית"ר לקח רבע רבע שעה עד שנכנסה למשחק, אבל מרגע זה ועד הסיום היא גילתה עליונות מוחלטת. 25 פעמים איימה בית"ר על השער של איתמר ניצן (10 למסגרת), השחקן המסוכן ביותר של גיא לוי היה שלומי אזולאי שהירבה לבעוט מחוץ לרחבה, אבל שוער מכבי פ"ת בלט בין הקורות.

 

שחקני ואוהדי בית"ר בנתניה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
שחקני ואוהדי בית"ר בנתניה(צילום: אבי רוקח)

 

בנוסף לאזולאי, גם ליביו אנטל הגיע להזדמנויות טובות, אך החמיץ פעמיים תוך 3 דקות במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה גיא לוי איבד את לידור כהן שנפצע, חנן ממן תפס את מקומו וסידר הזדמנות נהדרת לאיציק כהן, אך גם הפעם ניצן ניצח את שחקני ההתקפה של בית"ר ודאג שהרשת מאחוריו לא תזוז.

 

בית"ר שהפסידה למכבי חיפה במחזור הקודם ולא רצתה לתת לה לצמק את פער 3 הנקודות ביניהן, רחוקה כעת 4 נקודות ממכבי פ"ת במאבק על המקום הרביעי. במחזור הבא, הקבוצה של רן בן שמעון תפגוש את מכבי חיפה, וביכולת כזו היא תתקשה לצמצם פערים מהירוקים והירושלמים.

 

גם פאקו אייסטראן הגיע לנתניה (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
גם פאקו אייסטראן הגיע לנתניה(צילום: אבי רוקח)

 

גיא לוי: "לא היה לנו מזל"

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי, סיפר בסיום: "לא היה לנו את המזל להבקיע. יש משחקים כאלה, אבל הקבוצה בהתקדמות משמעותית ואני מרוצה. בית"ר נבנית להיות קבוצת צמרת בשנים הבאות".

 

מנגד, מאמן מכבי פ"ת, רן בן שמעון, סיכם: "כל עוד הקבוצות שלי ישחקו כזה כדורגל, אני לא אהיה מרוצה. היינו טקטים, הגנתיים, בית"ר הייתה הרבה יותר טובה. להוציא תיקו נגד קבוצה כזו איכותית זה בסדר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
דדין בן דיין מול עומר אצילי
צילום: אבי רוקח
מומלצים