שתף קטע נבחר

כדוריד נשים: מ.כ. חולון זכתה באליפות

בנות הרצליה, שזכו בתואר בשמונה השנים האחרונות, הפסידו באולמן 31:24 ואיפשרו לחולון לחגוג תואר ראשון אחרי עשור. "זה יום גדול בהיסטוריה של כדוריד הנשים", חגגה מאמנת חולון, אאורה פרידמן

מ.כ חולון גברה הערב (ה') על בנות הרצליה 24:31 (9:12) והניפה את צלחת אליפות ליגת הנשים בכדוריד. חולון, שזכתה בתואר אחרי עשור, קטעה רצף של שמונה זכיות של המפסידה.

 

אחרי ניצחון חוץ של כל אחת מהקבוצות (27:31 של חולון בהרצליה, ו-23:35 של הרצליה בחולון), השתיים נפגשו ב'ראשונים' בהרצליה. לאלופה היוצאת הספיק גם תוצאת תיקו, אבל חולון חוללה כאמור הפתעה גדולה.

 

 

חולון חוגגת את התואר (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
חולון חוגגת את התואר(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)

 

חולון, ללא ירדן ברגמן הפצועה, סיפקה משחק הירואי. היא הובילה בהפסקה בשלושה שערים ופתחה נהדר את המחצית השנייה עם יתרון 11:16. הרצליה חזרה למשחק בזכות שערים של נטלי ברטו ושמירה אישית על שיר וקרט. שיתוף פעולה טוב בין שרון בן שושן לנלי אמינוב החזיק את חולון בתמונה (13:17 בדקה ה-40).

 

הרצליה צימקה ל-18:16, אך כאן שיר וקרט לקחה אחריות וכבשה, ולמרות הרחקה של שרית כהן בכרטיס אדום, ילנה רוזנשטיין סיפקה צמד שערים שקבעו 16:21 (45'). חולון ברחה לכדי יתרון של 8 שערים (16:24), הרבה בזכות היכולת הנהדרת של רוזנשטיין ושל נטשה טל בשער. קים לוי עם צמד שערים קירבה את חולון לתואר, 17:26 (53').

 

חולון מול הרצליה. שער האליפות של שיר וקרט (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד) (צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
חולון מול הרצליה. שער האליפות של שיר וקרט(צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד)
 

 

וקרט, שעשתה את המעבר מהרצליה לחולון בקיץ, נעצה את שער האליפות באופן הכי סמלי שיכול להיות. הישג מצוין לחניכות של המאמנת אאורה פרידמן, אחרי שהרצליה זכתה קודם לכן מולה בגביע המדינה. 

 

"זה רגע מרגש עבור כולנו ויום גדול בהיסטוריה של כדוריד הנשים. אני רוצה להודות לשחקניות הווינריות שלי שעשו את זה", סיכמה מאמנת חולון, אאורה פרידמן, שהייתה בעבר שחקנית בהרצליה וזכתה עימה בתארים.

 

הרבו לכבוש לחולון: שיר וקרט 9, ילנה רוזנשטיין 8, נלי אמינוב 6, שרון בן שושן 5. להרצליה: נטלי ברטו 7, אושרי כהן ודנה אפלבוים 4 כ"א, בר אורינגר 3. שפטו: יורם פרץ ואורן איטין, 500 צופים בהרצליה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
חולון חוגגת אליפות
צילום: יועד כהן, איגוד הכדוריד
מומלצים