שתף קטע נבחר

פעוט נדרס ע"י קרוב משפחתו, מצבו קשה

אום אל-פחם: מחקירה ראשונית עולה כי קרוב המשפחה נסע לאחור עם רכבו ולא הבחין בפעוט, כבן שנה וחצי. הוא פונה לבית החולים רמב"ם במצב קשה

טרגדיה באום אל-פחם: פעוט כבן שנה וחצי נפצע בצהריים (שבת) באורח קשה לאחר שנדרס על-ידי רכב פרטי בשכונת עין ג'ראר בעיר.

 

הפעוט נלקח על-ידי בני משפחתו למרפאה מקומית ומשם פונה על-ידי אמבולנס מקומי לבית החולים רמב"ם בחיפה. קרוב משפחה אחר אמר כי הפעוט ככל הנראה נדרס בזמן ששיחק. "מה שחשוב עכשיו הוא שיצילו אותו", אמר.  

 

המשטרה פתחה בחקירה וככל הנראה האחראי לדריסה הוא קרוב משפחה של הפעוט שנסע לאחור ולא הבין בו. במשטרה ציינו כי זהותו של הנהג ידועה והוא ייחקר בנושא בחשד לרשלנות.

 

ביום חמישי נהרג צעיר כבן 20 לאחר שרכבו התנגש בעמוד חשמל בלוד. צוותי מד"א ממרחב איילון שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. נסיבות האירוע טרם ידועות.

 

יום קודם לכן אירעו כמה תאונות דרכים עם כמה פצועים באוח קשה. בירושלים נפצע קשה רוכב אופנוע כבן 30 לאחר שהתהפך בכביש 1. בשעות הצהריים נפצעה אישה כבת 50 באורח קשה, גבר בן גילה נפצע באורח בינוני ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל בתאונה שאירעה בסמוך לצומת גברעם שבנגב המערבי.

 

הולך רגל כבן 22 נפצע באורח קשה לאחר שנפגע ממונית בעת שחצה במעבר חצייה ברחוב המלך ג'ורג' בירושלים. בוחני התנועה פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

 

ביום שני האחרון נדרס למוות נהג משאית, בן 35 מרהט, לאחר שירד ממשאיתו ככל הנראה בגלל תקלה ונפגע מרכב חולף בכביש 6, דרומית למחלף שורק. צוות מד"א לכיש שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו. הנהג הפוגע נלקח לחקירה.

 

קודם לכן נהרג בניהו שוקרון, ילד בן 5, שרכב על קורקינט בבית אל ונפגע מאוטובוס. מחקירה ראשונית של משטרת מחוז ש"י עולה כי הילד ככל הנראה נכנס עם הקורקינט בין גלגלי אוטובוס של המועצה האזורית מטה בנימין מבלי שנהג האוטובוס הבחין בכך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים