שתף קטע נבחר

בדרך אל הג'וקר: המהפך של ג'ארד לטו

אחרי שהשיל 18 ק"ג ממשקלו כדי לגלם טרנסג'נדרית ב"מועדון הלקוחות של דאלאס", ג'ארד לטו עושה זאת שוב - הפעם כג'וקר בעל המראה הקיצוני במיוחד שאימץ לקראת צילומי "Suicide Squad". בדרך לתוצאה הסופית המטרידה, הוא דאג גם לתעד את עצמו בשלבים השונים. הנה הם לפניכם

ג'ארד לטו הוא זיקית אנושית, משנה צורה אמיתי. לפני שנתיים הוא הדגים לנו כיצד הוא משיל 18 ק"ג ממשקלו ב"מועדון הלקוחות של דאלאס", ואם לא די בכך, הוא אף עבר טיפולי שעווה, מניקור, פדיקור ועוד  - כדי שיכשירו אותו כטרנסג'נדרית בסרט זה, עליו זכה באוסקר כשחקן משנה. ובכן, עכשיו עומד על הפרק של לטו פרויקט חדש, ובעל תהודה גדולה יותר: "Suicide Squad" ובו הוא מגלם את הג'וקר. אחרי תיעוד הגלגולים השונים של לטו, הגיע בסוף השבוע הצילום של הגרסה הסופית:

 

הג'וקר החדש. ג'ארד לטו מתעלה על הית' לדג'ר (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
הג'וקר החדש. ג'ארד לטו מתעלה על הית' לדג'ר(מתוך טוויטר)

התמונה של הג'וקר החדש נחשפה בטוויטר של דיוויד אייר, ועוררה תגובות רבות ברחבי הרשת - ואפשר להבין למה. המראה המעודכן של הג'וקר נראה מוטרף, לא שפוי, ומטריד אף יותר מדמות הנבל שעיצב בפניו ובגופו הית' לדג'ר ב"האביר האפל" (וגם מזו שגילם ג'ק ניקולסון לפניו ב"באטמן" של טים ברטון ב-1989).

 

הג'וקרים ג'ק ניקולסון והית' לדג'ר. ג'ארד לטו מתעלה עליהם

 

לטו בן ה-43 תכול העיניים (המוכר לרבים מאיתנו עדיין כהארי גולדפרב מ"רקוויאם לחלום"), מביא את עצמו בצורתו הקריפית ביותר ל"Suicide Squad" מבית וורנר ברוס, ובו יתאחדו להם נבלי DC קומיקס - הפעם למטרה טובה. בסרט שיביים דיוויד אייר יככבו מרגו רובי (כהארלי קווין, אהובתו של הג'וקר), וויל סמית' כדדשוט, ג'אי קורטני כקפטן בומרנג, קארה דלווין כאנצ'נטרס, ג'ואל קינמן כריק פלאג, אדוואלה אקינויה-אגבאג'ה כקילר קרוק, ו-ויולה דיוויס כאמנדה ווקר. כולם גדולים ומוכשרים, אבל לטו כבר גונב לכולם את ההצגה עם הג'וקר שלו.

 

המהפך של לטו מרשים במיוחד כשבוחנים את נקודת המוצא שלו - כשהוא בשיער חום ארוך ארוך וזקן עבות על פניו. כך למדנו להכיר אותו בשנה האחרונה, וגם בטקס האוסקר האחרון אליו הופיע, כך:

 

ג'ארד לטו. כך זה התחיל (צילם: GettyImages) (צילם: GettyImages)
ג'ארד לטו. כך זה התחיל(צילם: GettyImages)
 

מכאן ואילך הוא התחיל עם בילד-אפ מוצלח שעשה באמצעות הרשתות החברתיות לתהליך הטרנספורמציה שלו - משחקן בעל פני מלאך ליצור מעוות שהטירוף פורץ מעיניו. בתחילת אפריל הוא צילם את עצמו רגע לפני המהפך, כשהוא בשיער קצוץ בצבע פלטינה. שכבה ראשונה, לפני הירוק שיגיע בהמשך: 

 

הנה מתחילים (מתוך האינסטגרם של ג'ארד לטו) (מתוך האינסטגרם של ג'ארד לטו)
הנה מתחילים(מתוך האינסטגרם של ג'ארד לטו)

כמה שעות לאחר מכן, הוא כבר חשף את השיער החדש שלו - הירוק כולו. כמו בתפקיד שלו ב"מועדון הלקוחות של דאלאס", גם פה המאפרים עבדו עליו לא מעט ומרחו מלא ליפסטיק ומסקרה:

 

ג'ארד לטו ירוק השיער (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
ג'ארד לטו ירוק השיער(מתוך טוויטר)
 

ב-16 באפריל, פרסם אייר עוד עדכון מתוך תהליך השינוי שעובר על לטו לקראת תחילת הצילומים, ובו מחווה לג'וקר עם המצלמה שלו, כפי שהופיע בשער הקומיקס "The Killing Joke" של אלן מור:

 

ג'ארד לטו. תגידו צ'יז.... (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
ג'ארד לטו. תגידו צ'יז....(מתוך טוויטר)

מתוך שער הקומיקס "The Killing Joke" (עטיפת הקומיקס) (עטיפת הקומיקס)
מתוך שער הקומיקס "The Killing Joke"

ואז בסוף השבוע הגיעה התמונה שחושפת את הג'וקר של לטו במלוא הדרו, וגם היא מחווה לקומיקס "The Killng Joke":

 

הג'וקר מתוך הקומיקס (עטיפת הקומיקס) (עטיפת הקומיקס)
הג'וקר מתוך הקומיקס(עטיפת הקומיקס)

מאז, אגב, צצה עוד תמונה של לטו, הג'וקר החדש כשהוא על הסט - וזאת נראית קריפית לא פחות מהקודמת. הג'וקר? זה נראה יותר כמו פינוקיו:

 

כך הדבר הזה נראה על הסט (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
כך הדבר הזה נראה על הסט(מתוך טוויטר)

 

באטמן? פינוקיו? ברשת היו מי שזיהו נקודת התייחסות שונה לגמרי - "שכחו אותי בבית". דמותו של הילד מקולי קאלקין שתופס את ראשו בחרדה, עלתה מן האוב כהשוואה לג'וקר החדש.

 

מקולי קאלקין ב"שכחו אותי בבית" מ-1990 ()
מקולי קאלקין ב"שכחו אותי בבית" מ-1990

ואם נצבע את שערו של קאלקין בירוק? (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
ואם נצבע את שערו של קאלקין בירוק?(מתוך טוויטר)

 

אותו יהיה קשה לשכוח בבית. עוד תגובה לג'וקר (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
אותו יהיה קשה לשכוח בבית. עוד תגובה לג'וקר(מתוך טוויטר)
  

ב"Suicide Squad" כאמור הנבלים משמשים כגיבורים, בשירות האנושות. אבל רק במקרה שהג'וקר לא באמת יחזור למוטב, וימשיך בדרכיו הרעות, יש מי שמכין את באטמן החדש, הלא הוא בן אפלק (יעטה את חליפת איש העטלף ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"), להתמודדות מולו כשווה מול שווה. וכך הוא אמור להיראות:

 

 (מתוך טוויטר) (מתוך טוויטר)
(מתוך טוויטר)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים