שתף קטע נבחר

אלבר החלה בשיווק טויוטה אבאלון בישראל

הגרסה המהודרת של הקאמרי תשווק בישראל על-ידי היבואנית המקבילה, ובגרסת הכלאיים שמציעה 200 כ"ס ותצרוכת דלק ממוצעת של 14 ק"מ לליטר. המחיר: החל מ-260 אלף שקל

חברת הייבוא המקביל אלבר החלה בשיווק טויוטה אבאלון (Avalon). מכונית הסאלון היא הדגם היוקרתי ביותר של טויוטה לשוק האמריקאי, והיא מבוססת על הקאמרי אך מציעה עיצוב שונה ומשווקת ברמות אבזור וגימור גבוהות יותר.

 


 

זוהי פעם ראשונה בה האבאלון מגיעה לישראל, שכן עד עתה לא שווקה על-ידי היבואנית הרשמית, חברת יוניון מוטורס. לפי שעה לא ידוע על תוכניות של זו להשיק שיווק רשמי. מחיר הדגם החדש, שהושק באפריל 2012 ועבר רענון קוסמטי קליל השנה, יעמוד בישראל על החל מ-260 אלף שקל. 

 

 

אלבר תציע את הדגם בישראל בגרסת הכלאיים, עם יחידת כוח זהה לזו של הקאמרי הייבריד, שמשווקת אף היא בישראל. זו משלבת מנוע 2.5 ליטר עם ארבעה צילינדרים, 158 כ"ס ו-21.6 קג"מ, יחד עם מנוע עזר חשמלי שמספק 141 כ"ס ו-27.5 קג"מ. יחד המערכת מפתחת 200 כ"ס ו-35 קג"מ, ומאפשרת האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.2 שניות ומהירות מרבית של 214 קמ"ש. לאבאלון הנעה קדמית ותיבה אוטומטית רציפה, בדומה לקאמרי.

 

 

הדגם החדש מציע אורך של 496 ס"מ (לעומת 480.5 בקאמרי), רוחב של 183.5 ס"מ (1.5+) וגובה של 146 ס"מ (1-). בסיס הגלגלים עומד על 282 ס"מ, 4.5 יותר מהקאמרי. האבאלון מהווה בסיס לדגם ה-ES של לקסוס, המיועד אף הוא לאמריקה ולא משווק בישראל.

 

 

אלבר תציע את האבאלון בשתי רמות אבזור - XLE פרימיום עולה 260 אלף שקל, ומציעה בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך "6.1, חיבורי USB ובלוטות', מצלמת נסיעה לאחור, חשוקי "17 קלים, חלון גג, בקרת שיוט, מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור, מראה מרכזית נגד סינוור, ו-10 כריות אוויר (כולל לברכיים מלפנים וצידיות גם ליושבים מאחור).

 

הגרסה השנייה, XLE טורינג, עולה 270 אלף שקל, ומוסיפה בין היתר מערכת שמע משודרגת עם רדיו לווייני וזיהוי קולי, וזכרונות לכיוון מושב הנהג ומראות הצד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים