שתף קטע נבחר

הפועל חיפה - הפועל פ"ת: רוקי יגיע לסמי עופר

דריכות שיא במועדון מהכרמל לקראת הקרב הגדול נגד הפועל פ"ת (שבת, 17:30): שחקני הקבוצה יעלו למגרש לצלילי "איי אוף דה טייגר". יואב כץ אופטימי: "מאמין שנישאר בליגה". שחקן בהפועל פ"ת: "זה משחק שאין ממנו דרך חזרה"

בהפועל חיפה סיימו את ההכנות לקראת המפגש המסקרן והקריטי מחר (שבת, 17:30) מול הפועל פ"ת באצטדיון סמי עופר. בחיפה מצפים שלפחות 2,000 אוהדים יגיעו לדחוף את השחקנים. גם שחקני מחלקת הנוער ימלאו את היציעים.

 

לטבלת ליגת העל

המענק השמן של ברק יצחקי

 

שחקני הקבוצה צפויים לעלות על המגרש לצלילי השיר "Eye Of The Tiger" מהסרט "רוקי", במטרה להטעין אותם באקסטרה מוטיביציה לקראת הקרב הגורלי. כזכור, רק השבוע הקרין הבעלים יואב כץ לשחקנים את הקליפ הרשמי של השיר לפני אחד האימונים.

 

טל בנין. ייחלץ מהתחתית? (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
טל בנין. ייחלץ מהתחתית?(צילום: אבי רוקח)

 

חניכיו של טל בנין זכו השבוע לעידוד רב ממאמנם, ובעיקר מהבעלים יואב כץ, שהפקיד לשוחח איתם ולארגן להם פעילויות מיוחדות מחוץ לדשא. "יואב עשה את המקסימום עבורנו, והכל ברוגע ובנינוחות שתרמו מאוד לאווירה. היא הייתה בהחלט חיובית, למרות המצב", סיפר אחד השחקנים.

 

חיפה, שממוקמת מתחת לקו האדום, לא ניצחה כבר שבעה מחזורים ולא כבשה שער חמישה משחקים. מחר תנסה הקבוצה לשבור את הבצורת.

 

קובי דג'אני ואושרי רואש. יחייכו, לשם שינוי? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קובי דג'אני ואושרי רואש. יחייכו, לשם שינוי?(צילום: עוז מועלם)

 

לרשותו של טל בנין יעמוד סגל מלא, להוציא את סטיבן כהן שסיים את העונה ועזב את הקבוצה. מי שישוב להרכב אחרי הרחקה הוא אושרי רואש, שהקליט שלשום קליפ בו קרא לאוהדים להגיע למשחק. רואש ישוב למרכז ההגנה על חשבון אופק פישלר הצעיר. מי שיתפוס את עמדת המגן הימני הוא עומר ורד.

 

חמדי סליחי, שהגיע בחודש ינואר ועדיין לא הפגין יכולת גבוהה, צפוי לשוב להרכב וישחק לצידו של מהראן לאלה בהתקפה - בתקווה מבחינת האדומים שלפחות אחד מהם יכבוש. זרקו קוראץ', שלא מצליח לשחזר את יכולתו מהקדנציה האחרונה בקבוצה, עשוי להמתין להזדמנות שלו מהספסל. הבעלים יואב כץ, שגם היום (שישי) הגיע לאימון וצפה בו, ממשיך להיות אופטימי: "אני מאמין שנשיג את המטרה ונישאר בליגה".

 

הרכב משוער: רמיסיל קובאר, עומר ורד, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני, רועי שוקרני, טוסיין ריקטס, הישאם כיוואן, מהראן לאלה וחמדי סליחי.

 

מנכ"ל הפועל פ"ת: "משחק שיקבע את עתיד המועדון"

בהפועל פ"ת מבינים שהגיע רגע האמת של המועדון, ואחרי ההפסדים הביתיים לעכו וסכנין, משחק החוץ נגד הפועל חיפה יהיה על כל הקופה. בפ"ת מבינים שהפסד משמעותו ירידת ליגה, וגם תיקו עלול שלא להספיק.

 

המאמן מנחם קורצקי העביר אתמול את האימון לחוף הים, כדי להתאמן באווירה שונה ופחות לחוצה. האימון כלל משחקי כדור כמו מחניים וטניס רגל. שלשום השחקנים יצאו יחד לערב גיבוש ללא הצוות המקצועי.

 

המאמן מנחם קורצקי נראה הבוקר מחוייך, לאחר שבוע סוער. לקראת המשחק בחיפה אמר: "זה משחק של מאני-טיים, בעל חשיבות גדולה למועדון ולכל שחקן באופן אישי. מה שהיה מאחורינו, ואנחנו מאמינים ביכולתנו להישאר בליגת העל. אם חלילה נרד ליגה, זה יהיה כתם לכולנו, ואף אחד לא רוצה בזה. השחקנים מאוד רוצים להראות למה הם מסוגלים. כולם מבינים את המצב, ואני מאמין שניתן הכל עד סוף העונה".

 

העביר את האימון לחוף הים. קורצקי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
העביר את האימון לחוף הים. קורצקי(צילום: עוז מועלם)

 

שחקן בקבוצה הוסיף: "זה משחק שאין ממנו דרך חזרה. נבוא דרוכים כדי לתקן על הפאשלה משבוע שעבר".

 

באשר להרכב, לא צפויים שינויים גדולים. הבלם מייקל טוקורה החלים וצפוי לחזור להרכב. המאמן שם השבוע דגש על שיפור במשחק ההגנה. יתכן שדרשלר קאלה יחזור לשער, לנוכח ניסיונו

 במאבקים הלחוצים, אבל החלטה סופית תתקבל בסמוך למשחק.

 

מנכ"ל הפועל פ"ת, יורם עינב, אמר לקראת המשחק: "כולם אצלנו מבינים שהמשחק בחיפה יקבע את עתיד המועדון וגם את עתידם של השחקנים לגבי העונה הבאה. היה שבוע אימונים מצויין, ואנחנו מאמינים שברגע האמת הם יידעו להביא למועדון את מה שצריך להביא, רק ניצחון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים