שתף קטע נבחר

בדרך לחתונה מחזירים לקהילה: היוזמה של אבישג ואיתי

בפוסט שריגש את הרשת, ביקשו אבישג ואיתי את עזרת הציבור במציאת ספקי חתונה בעלי ערך מוסף. "חיפשנו ספקים שמעסיקים בעלי מוגבלויות או נוער בסיכון, כי אנחנו רוצים לנתב את הכסף הרב שעולה חתונה למקומות טובים", הם מספרים בראיון ל-ynet

"70 אלף שקל לפחות. זה הסכום שנצטרך להוציא בקיץ הקרוב על ערב החתונה שלנו. תעזרו לנו כדי שכל הכסף הזה לא ילך לשווא, למצוא דרך לתעל את הכסף הזה למטרה טובה! איך? אנחנו מחפשים ספקים עם ערך מוסף. קייטרינג, צלם, להקה, מקום/אולם, בית דפוס, או כל דבר רלוונטי אחר. אם אתם מכירים מקום שמעסיק בעלי מוגבלויות, נוער בסיכון, מקום שרווחיו מועברים לתרומה למשפחות נזקקות... כל דבר בעל ערך מוסף או מטרה טובה מאחוריו - נשמח לשמוע!"

 

הפוסט שפרסמה אבישג (קרדיט: צילום מסך facebook) (קרדיט: צילום מסך facebook)
הפוסט שפרסמה אבישג(קרדיט: צילום מסך facebook)

 

הפוסט המקסים הזה שפורסם בפייסבוק בשבוע שעבר, ריגש את הרשת והפך ויראלי בן רגע. מפרסמי הפוסט הם אבישג מזל טוב (22) ואיתי זנזורי (25), זוג סטודנטים מאוניברסיטת חיפה. השניים התארסו לפני כחודש וכאשר החלו להבין את העלויות הכבדות הכרוכות באירוע החתונה, החליטו שהם מעוניינים לנתב את הכסף הזה למקומות חיוביים. מאז פרסום הפוסט זכו למאות פניות בפייסבוק, בטלפון, במייל ובווטסאפ, מספקים שמציעים להם את שרותיהם ומחברים ומכרים שממליצים להם על בעלי מקצוע עם ערך מוסף.

 

עוד בנושא:

ללא מילים: הצצה לחתונה בשפת הסימנים

12 דרכים להפיק חתונה במינימום הוצאות

 

אבישג מספרת: "מאז הפוסט אנחנו מוצפים בפניות על מקומות. בהתחלה לא ידענו איך נמצא את הספקים האלה ועכשיו מרוב שאנחנו מוצפים אנחנו לא יודעים איך לבחור! כמות הפניות מאוד מרגשת ואני מרגישה שביחד עם האהבה הרומנטית יש לנו הזדמנות גם להחזיר אהבה לסביבה. ההיענות הייתה גדולה מאוד ומדהים איזה דברים נהדרים יש בשוק. פנתה אליי למשל מורה לאיפור של נערות בסיכון שהציעה לאפר אותי בחינם ושהכסף יועבר לנוער בסיכון".

 

איתי מוסיף: "פנתה אלינו גם חבורת בני נוער מאלקנה שמארגנים בכל קיץ קייטנה בהתנדבות ובחינם לילדים חולי שיתוק מוחין. הם הציעו להיות מלצרים בחתונה, ואת כל הכסף 'שירוויחו' הם יקדישו לקייטנה הזו. בנוסף פנתה אלינו להקה שהוקמה לזכר חבר שלהם שנפטר, וחלק מההכנסות מוקדשות לפרויקטים לזכרו ועוד עשרות ארגונים המעסיקים בעלי מוגבלויות".

 

"זה מדהים, אנשים פשוט מתנדבים", מוסיפה אבישג. "למשל, התקשרה אליי מישהי שיש לה שמלת כלה ומעוניינת לתרום לי אותה. אבל חשוב להדגיש שהמטרה היא לא לקבל דברים בחינם. יש לנו כסף, אבל אנחנו פשוט רוצים לנתב אותו למקומות טובים".

 

"המטרה היא לנתב את הכסף למקומות טובים". אבישג ואיתי (קרדיט: איתי זנזורי ואבישג מזל טוב) (קרדיט: איתי זנזורי ואבישג מזל טוב)
"המטרה היא לנתב את הכסף למקומות טובים". אבישג ואיתי(קרדיט: איתי זנזורי ואבישג מזל טוב)

 

להתנדב זה להתאהב

לאור ההיסטוריה וסיפור ההיכרות של השניים, לא מפתיע שגם החתונה שלהם תהיה מוקדשת למטרה טובה. בחיי היומיום השניים מתנדבים בעמותות רבות ואפילו הכירו בעת פעילות התנדבותית משותפת. אבישג היתה אז רכזת סניף חיפה של תנועת "אם תרצו", תנועה ציונית שעוסקת בהסברה פרו-ישאלית. אבישג משחזרת: "בתום הפעילויות אנחנו מעבירים טפסים לקהל, כדי שמי שמתעניין יוכל למלא את פרטיו ולהצטרף לעמותה. איתי מילא את הפרטים שלו והתקשרתי אליו באופן תמים כדי להזמין אותו לפעילויות. לאחר מכן גם הוא התחיל להיות פעיל בעמותה, עד שיום אחד שאל אם אני רוצה לצאת איתו".

 

החיבור בין השניים היה כל כך חזק, עד שעשרה חודשים אחרי, והם כבר מאורסים זה לזו. "אחרי שהתארסנו יצאנו לטיול בן חמישה ימים ברחבי הארץ. תוך כדי הטיול התארחנו אצל זוג חברים בנחלאות בירושלים. אחרי שסיפרנו להם שאנחנו מאורסים, הם התחילו לתת לנו טיפים לקראת החתונה משום שגם הם לא מזמן נישאו.

 

 

"בין היתר סיפרו לנו שהם הדפיסו את ההזמנות שלהם בדפוס בבית דפוס בשם 'חסד ואמונה' בירושלים, עמותה שמעניקה שירותי שיקום לאנשים עם קשיים נפשיים. ממש אהבנו את הרעיון והחלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולנתב גם את כל שאר העלויות של האירוע למקומות טובים".

 

הזוג המאושר מבקש לאפשר גם לזוגות הבאים לנהוג כמוהם: "הכנו טבלת אקסל עם כל הספקים ובעלי המקצוע שמושתתים על התנדבות ועזרה לזולת, ובטח בקרוב נפרסם אותה כדי שגם זוגות נוספים יוכלו להיעזר בה. בנוסף, חשוב לנו מאוד להגיד תודה לכל מי שפנה אלינו. עם ישראל מדהים ומרגש אותנו מאוד".

 

שיהיה לאבישג ולאיתי המון מזל טוב ובהצלחה ביוזמה המבורכת שלהם!

 

מכירים עוד סיפורי חתונה מרגשים? כתבו לנו בטוקבקים או ספרו לעדי רם בפייסבוק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קרדיט: איתי זנזורי ואבישג מזל טוב
בקרוב אצלם. איתי ואבישג
קרדיט: איתי זנזורי ואבישג מזל טוב
חתונות
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים