שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת: האוהד שאיים על בן דקון התנצל

האוהד שדרש מהבעלים לעזוב את המועדון התחרט ושוחח עימו בנושא. הקבוצה ביקשה ממנהלת הליגה לדחות את מחזור הפלייאוף התחתון בעקבות החלטת שחקני מכבי נתניה לשבות מאימונים רגע לפני משחקם מול הפועל עכו שנאבקת עם החבורה של מנחם קורצקי נגד הירידה

אוהד הפועל פ"ת שהשמיע בקלטת שמע דרישה מהבעלים של המועדון, דורון בן דקון, לעזוב אחרת האוהדים יפגינו ליד ביתו, צילצל היום (ג') לבן דקון והתנצל על מעשיו.

 

האוהד טען כי פעל תחת לחץ בעקבות ההפסדים של הקבוצה והירידה האפשרית לליגה הלאומית, ולא היתה לו כל כוונה להתנכל לבעלים.

 

בן דקון. האוהד התנצל (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
בן דקון. האוהד התנצל(צילום: אורן אהרוני)

 

יוסי נישרי, שמתפקד שוב כיו"ר המועדון, סיפר:”חברי 'מועדון המאה' של הפועל פ"ת שהיו הראשונים שקיבלו את הקלטת, הפעילו את השפעתם על אותו אוהד להתנצל בפני בן דקון, ובכך יושרו ההדורים. עכשיו פנינו רק לניצחון באשדוד, כדי להשאיר לעצמנו סיכוי למחזור האחרון".

 

בתוך כך, הפועל פ"ת קוראת למנהלת לעצור את מחזור הפלייאוף התחתון בשבת ולדחותו בשבוע, לנוכח שביתת השחקנים במכבי נתניה. יוסי נישרי: “ההכנות של מכבי נתניה למשחק נגד הפועל עכו אינן ספורטיביות, בלשון המעטה, וזה לא יהיה רציני לקיים השבוע את המשחק הזה. לא יקרה שום אסון אם כל קבוצות התחתית ישחקו בשבוע הבא את המחזור".

 

אימון הפועל פ"ת התנהל היום באווירה שקטה, ואף אחד לא התעמת עם קאלה דרשלר. אפילו הגדר שנפרצה אתמול ע"י האוהדים כבר תוקנה. מנחם קורצקי לא שוחח עם השחקנים, אבל התחושה היא שמה שקרה מאז ההפסד להפועל חיפה השפיע על השחקנים, שהבטיחו לתת מעצמם את הכל כדי לנצח בשני המשחקים שנותרו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אוהדי הפועל פתח תקווה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים