שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: בן בסט מחוץ לסגל למשחק בב"ש

פאקו אייסטראן החליט לוותר על החלוץ שבוע שני ברציפות ונראה שהשחקן ייפרד מהקבוצה אם הספרדי ימשיך בעונה הבאה. המאמן על המשחק הקרוב: "לא רוצה שמקרה הצב והארנב יחזור". קרלוס גרסיה נפצע וייעדר

עדן בן בסט לא ייכלל בסגל מכבי תל אביב בפעם השניה ברציפות, כאשר האלופה תפגוש מחר (ב') את הפועל באר שבע בווסרמיל. מאז שהוחלף במהלך משחק הגביע מול אחי נצרת, החלוץ לא ראה דשא ונראה כי המגמה תימשך עוד שבוע לפחות.

 

 

על רקע חוסר ההערכה המקצועית של פאקו אייסטראן כלפיו, כפי שהיא משתקפת בקבלת ההחלטות שלו, די ברור כי אם הבאסקי יישאר במועדון עונה נוספת, בן בסט ומכבי יחפשו את הדרך להיפרד בצורה יפה.

 

כנראה שלא ישארו ביחד הרבה זמן. בן בסט ואייסטראן (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
כנראה שלא ישארו ביחד הרבה זמן. בן בסט ואייסטראן(צילום: יאיר שגיא)

 

מלבד ההחלטה הזו, פאקו הפתיע גם כשהוציא את ברק בדש מהסגל אחרי שהחלוץ פתח בהרכב בשבוע שעבר. כך נותרה מכבי ת"א עם חלוץ טבעי אחד בלבד שיתלבש למשחק - ראדה פריצה. גם דן איינבינדר, שהיה חלק קבוע מהסגל בתקופה האחרונה, ישאר בבגדים אזרחיים. לעומת זאת, ברק יצחקי ייכלל בסגל אחרי תקופה ארוכה. קרלוס גרסיה לא כשיר למשחק ודור פרץ יחליפו במרכז ההגנה.

 

לא סופר את בן בסט. פאקו אייסטראן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא סופר את בן בסט. פאקו אייסטראן(צילום: עוז מועלם)

 

אייסטראן: "לא רוצה שמקרה הצב והארנב יחזור"

"המשחק הזה יהיה שונה ונצטרך לספק הופעה טובה על מנת לנצח". כך אמר מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטראן, לקראת משחק החוץ מחר מול הפועל באר שבע. הצהובים עשויים להבטיח אליפות שלישית ברציפות באצטדיון וסרמיל, מול היריבה מולה יתמודדו גם בגמר הגביע.

 

"זו היסטוריה, נראה מה נוכל לכתוב בפרק הבא", התייחס אייסטראן לתוצאות הקודמות מול היריבה. "הפועל באר שבע משחקת טוב והיא חזקה בכל החלקים במגרש. נצטרך להתעלות לרמה שלנו על מנת להשיג משהו במשחק הזה. מהבחינה המתמטית הם יכולים עדיין לזכות באליפות. אני לא רוצה שיקרה מה שקרה בסיפור עם הצב והארנב, נעשה את הכול כדי לזכות בתואר, יכול להיות שהאטנו קצת מהבחינה המנטאלית". פאקו גילה שרק הבוקר שמע מה עשתה קריית שמונה: "אני יכול להשפיע רק על הקבוצה שלי ולא על היריבה. אני מאמין שננצח למרות שזה משחק חוץ".   

 

על הצעות שקיבלו שחקניו מחו"ל: "זה קורה כל הזמן ותמיד מדברים על הדברים האלה בשלבים האלה של העונה. זה לא מפריע לי יותר מדי וגם לא לשחקנים. הם מרוכזים במטרות והעתיד יגיד מה מחכה

לנו. היו משחקים העונה בהם שיחקנו טוב ואחרים שפחות. אני חושב שהשחקנים האלה יהיו הרבה יותר טובים בסיום העונה מאשר איך שהם היו בתחילתה. עזרתי להם קצת, אבל זו בעיקר העבודה שלהם".

 

גל אלברמן : "כדי לדבר על אליפות אנחנו צריכים לזכות בשלוש נקודות מחר, אחרת העניינים עלולים להסתבך מבחינתנו. אלה באמת לא סיסמאות באוויר. הוכחנו שאנחנו לא תלויים בשחקן זה או אחר, כי היו משחקים שאני לא השתתפתי וערן זהבי לא שיחק ובכל זאת ניצחנו.

 

"גמר הגביע יהיה סיפור אחר לגמרי". אלברמן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"גמר הגביע יהיה סיפור אחר לגמרי". אלברמן(צילום: עוז מועלם)

 

"ידעתי אתמול מה קריית שמונה עשתה, אבל לא ייחסנו לזה חשיבות, מהסיבה שקודם אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו. כל עוד לא נעשה את העבודה לא תהיה לנו הזכות להסתכל מה עושות היריבות. אנחנו לא נגררים לחישובים מתי נזכה, כי ברגע שנסתכל רחוק מדי נאבד את המטרה הקרובה שלנו. קשה להשוות בין העונה הזו לעונות אחרות, אין לזה מקום. הצבנו לעצמנו מטרה לא קלה של זכייה שלישית ברציפות, ברגע שנשיג אותה נוכל לעשות השוואות עם עונות קודמות. אחרי המשחק עם באר שבע יש עוד משחק, גמר הגביע יהיה סיפור אחר לגמרי ולא משנה מה יקרה מחר".  


פורסם לראשונה 10/05/2015 10:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עדן בן בסט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים