שתף קטע נבחר
מנות לפי מתמודדים

קפה גן סיפור: תעודת זהות

בקפה גן סיפור בחולון לוקחים ברצינות גם לקוחות מתחת לגובה מטר וחצי ומגישים, גם להם, מנות מיוחדות של פרויקט "טעימה מהגליל"

כפי שמרמז שמו, קפה גן סיפור מחבר שלושה דברים שונים: קפה, גן וסיפור. בית הקפה הייחודי, שנולד בשנת 2012, נמצא בלבו של מתחם גני הסיפור הנמצא בשכונת קריית פנחס אילון בחולון. הגן הגדול כולל פינות חמד ומתקני משחק שקיבלו השראה משמונה סיפורי ילדים מוכרים ואהובים כמו "הכינה נחמה", "דירה להשכיר", "איתמר מטייל על הקירות" ועוד. זהו גן הסיפור הגדול ביותר מבין גני הסיפור השונים הפזורים ברחבי חולון.

  (צילום: באדיבות קפה גן סיפור) (צילום: באדיבות קפה גן סיפור)
(צילום: באדיבות קפה גן סיפור)
 

אופיו של בית הקפה נגזר ממיקומו הלא שגרתי ומקהל היעד. בעיניהם של בעלי המקום, הלקוחות הם לא רק אלה ששותים קפה, כלומר המבוגרים, אלא גם ילדיהם. ברנרדו בלחוביץ', אחד מהבעלים, מסביר שהתוכנית היתה לעשות בית קפה-מסעדה מוקפד שיתאים לילדים וידבר בשפה שלהם. ואכן, כל דבר בבית הקפה – מהשולחנות ועד הכיור בחדר השירותים – מותאם ללקוחות הקטנים.

 

על העיצוב הצבעוני והיצירתי חתומה לטיסיה בלחוביץ', והוא נעשה בהשראת סיפורים – כמו גם בחירת שמות המנות (בתפריט תפגשו בין היתר את השקשוקה של איתמר, הפיצה של שלגייה וסלט המכשפה). אפילו כלי האוכל ייחודיים והם מעשה ידיה של אמנית קרמיקה.

 

במרכז החוויה – ספרייה עשירה במיוחד של ספרי ילדים משומשים שאפשר לקרוא במקום או לקנות ולקחת הביתה. בימי שלישי ב-17:00 מתקיימת במקום שעת סיפור מוזיקלית, ובימי שבת ב-10:00 – שעת סיפור תיאטרלית (בתשלום).

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים