שתף קטע נבחר

פוטבול: טום בריידי הורחק מ-4 משחקים

ה-NFL פרסמה את החלטתה בנוגע לדו"ח הקובע שאנשי ניו אינגלנד היו מעורבים בהוצאת אוויר מכוונת מכדורים, והשעתה מפתיחת העונה הבאה את הקוורטרבק המצטיין של האלופה. בנוסף, אנשי הצוות המעורבם הושעו ללא הגבלת זמן והקבוצה נקנסה בסכום שיא של מיליון דולר

הזוכה בסופרבול, ניו אינגלנד פטריוטס, ספגה הלילה (ב') עונשים חמורים מה-NFL על מעורבות אנשיה בפרשת ה"דיפלייט גייט", הוצאת האוויר המכוונת לכאורה מכדורי המשחק לפני גמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס. הקוורטרבק טום בריידי הורחק מארבעה משחקים, ניו אינגלנד ספגה את הקנס הגדול בתולדות הליגה בסך מיליון דולר, ושני אנשי הצוות שככל הנראה היו אחראים להוצאת האוויר, הורחקו ללא הגבלת זמן מפעילות. בנוסף, הליגה לקחה מהפטריוטס שתי בחירות דראפט.

 

כזכור, אנשי אינדיאנפוליס התלוננו לליגה אחרי המשחק, כאשר הצוות המקצועי של הקבוצה חשד שאחד הכדורים לא עומד במידות הדרושות (כל קבוצה מתקיפה בכדורים משלה, והוצאת אוויר נותנת יתרון לקוורטרבק הנהנה מאחיזה טובה יותר בכדור).

 

יפתח את העונה מול אינדיאנפוליס. בריידי (צילום: AP) (צילום: AP)
יפתח את העונה מול אינדיאנפוליס. בריידי(צילום: AP)

 

חוקר שמונה לבדוק את הטענות פרסם לפני מספר ימים את הדו"ח שלו, ובו קבע כי קרוב לוודאי ששני אנשי הצוות הוציאו את האוויר אחרי בדיקת השופט שאישר שהכדור תקין, ושכנראה בריידי היה מודע למעשיהם. באופן אירוני, בריידי אמור לחזור מההשעיה למשחק מול אינדיאנפוליס. לקוורטרבק של האלופה ישנה אפשרות לערער על ההחלטה.

 

סוכנו של בריידי, דון יי, אמר כי "העונש מגוחך וחסר ביסוס חוקי", בעוד בעלי הקבוצה, רוברט קראפט, תקף את הליגה על התנהלותה בפרשה, אך הוסיף כי המועדון יכבד את ההחלטה - בזמן שיעניק לבריידי תמיכה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
פרשת הכדורים
צילום: gettyimages
מומלצים