שתף קטע נבחר

אימפריית יופי של אישה אחת

חוה זינגבוים היא בין הראשונות בעולם שהתמחו בקוסמטיקה רפואית ומי שייבאה את התחום לישראל. היא פיתחה שיטת טיפול פורצת דרך המתבססת על תהליכים ביולוגיים של העור. היא בעלת חברה שפיתחה 150 תכשירים לקוסמטיקה רפואית מגלגלת עשרות מיליוני שקלים בשנה ומוצריה משווקים בהצלחה גם בארה"ב. היא ייסדה מרכז הוראה לקוסמטיקאיות פרא-רפואיות, שהפך אלפים מתלמידותיה לקוסמטיקאיות רפואיות מצליחות והקימה, בשיתוף עם פרופ' אייל גור ובית החולים איכילוב, תוכנית להכשרת מאבחנות רב-מערכתיות. עכשיו כוהנת היופי הגדולה, סוגרת מעגל עם "האקדמיה" – מסלול מורחב ללימודי קוסמטיקה רפואית למתחילות (בפיקוח המדינה), שיעניק להן הכשרה רב-שלבית ותעודות מוכרות, בהן תואר ®P.M.Eו-D.MD • כבוד

רק כשיושבים מול חוה זינגבוים, שומעים ממנה על דרכה המקצועית והאישית ב-24 השנים האחרונות, מעיינים בהררי המאמרים, ההרצאות וחומרי הלימוד שכתבה (וגם בכתבות הרבות שנכתבו עליה) וצוללים לרזומה שלה, העשיר בהישגים – מבינים איך הפכה האישה האנרגטית והכריזמטית הזאת לא רק לכוהנת הגדולה של הקוסמטיקה הרפואית בישראל, אלא גם למורת דרך לאלפי נשות מקצוע, שבעיניהן היא לא פחות מגורו, ולמעצימת יופי למאות אלפי מטופלים בארץ ובחו"ל.

 

זינגבוים היא לא רק אוטוריטה מהמדרגה הראשונה בתחום הקוסמטיקה הרפואית, מרצה מבוקשת ברחבי העולם, מפתחת שיטת טיפול פורצת דרך ובעלת חברה לקוסמטיקה רפואית שמוצריה נמכרים בעשרות מיליוני שקלים בשנה, היא גם אשת מקצוע שהשכילה לזהות את ההתפתחויות הרפואיות והטכנולוגיות בתחום האסתטי ולשלב בין המדעי ליישומי, בין הקוסמטיקה הקלאסית לחדשנות המחקרית, בין הפרקטיקה בקליניקה למכשור ולתכשירים המתקדמים ביותר. כל זאת, נוסף להיותה אם לשישה ילדים וסבתא גאה לארבעה נכדים.

 

הכוהנת הגדולה של היופי. חוה זינגבוים ()
הכוהנת הגדולה של היופי. חוה זינגבוים
 

 

ציר טקסס, ניו-יורק, ת"א

הכל התחיל ב-1991 בארה"ב, כשחוה - אז קוסמטיקאית בראשית דרכה - הבינה כי מוצרים רבים, המשמשים מכוני יופי, מטפלים בסימפטומים ולא במה שגורם להם והחליטה ללמוד יותר על המקור לבעיות הקשורות בעור או באות לידי ביטוי דרך העור. ההזדמנות לחקור את התובנות שגיבשה תוך כדי עבודתה הגיעה בשנת 1994, כאשר הייתה בין הראשונות בעולם שהשתלמו בבית החולים "סקוט אנד וויט" בטקסס במסלול התמחות ייחודי בקוסמטיקה רפואית. השעות הארוכות שבילתה בחדרי הניתוח ובמחלקות הדרמטולוגיה, האונקולוגיה והכירורגיה הפלסטית צידו אותה בידע רפואי עשיר ובהבנה מדעית, שאפשרו לה לפתח את "המתודולוגיה הדו-עומקית" – שיטת טיפול פורצת דרך, בה מקבלת כל שכבת עור דגשים ייחודים.

 

עם הכלים החדשים שעמדו לרשותה, חברה זינגבוים לחלוצת הטיפול בלייזר, ד"ר דברה סרנוב, והשתיים הקימו במרכז הרפואי בלונג איילנד את אחת המחלקות הראשונות בעולם לטיפולי קוסמטיקה רפואית. בשלב הבא, פתחה חוה קליניקה יוקרתית במרכז מנהטן, בה שיתפה פעולה עם הדרמטולוג הנודע ד"ר דומיניקו ולנטי, העסיקה פלסטיקאים ורופאי עור מובילים ויישמה את שיטת הטיפול הדו-עומקי.

 

די מהר פשטה השמועה על "הקוסמטיקאית הישראלית שמחוללת פלאים" והיא הפכה למוקד עלייה לרגל של סלבס בניו-יורק. זינגבוים טיפלה בקביעות בכוכבים הוליוודיים, כמו מלאני גריפית, דון ג'ונסון וסילבסטר סטלון.

 

למרות הקריירה המשגשגת ב"תפוח הגדול" הגעגועים לארץ גברו וחוה ובעלה מוטי, יד ימינה ושותפה לדרך, חזרו עם ילדיהם לישראל. חוה פתחה את הקליניקה השלישית שלה – הפעם בתל-אביב ומצאה עצמה על קו ת"א-ארה"ב. בטיסות הארוכות גיבשה את החזון הבא שלה והוכיחה שוב שאתגרים הם הדרייב האמיתי שלה.

 

כך בונים מעצמה

תוך פרק זמן קצר הקימה חוה אימפריה של קוסמטיקה פרא-רפואית, תוך שהיא משנה את הדרך שבה נתפס תחום הקוסמטיקה בישראל. את הצעד הראשון עשתה יחד עם ד"ר מיכאל שפלן, לשעבר יו"ר איגוד הפלסטיקאים של המזרח התיכון והקימו בבית החולים "עתידים" מחלקה ראשונה בישראל שהעניקה שירותי קוסמטיקה רפואיים כחלק ממערך בית החולים.

 

בשנת 2004, פתחה זינגבוים מרכז הוראה (ACADEMY) ללימודי קוסמטיקה רפואית, שהכשיר והסמיך עד היום אלפי קוסמטיקאיות פרא-רפואיות (®P.M.E).

 

ב-2005 הקימה חוה את חברת הקוסמטיקה הרפואית ופיתחה בשיתוף עם מכוני מחקר ומעבדות בארץ (אוניברסיטת בר-אילן) ובחו"ל (אירופה וארה"ב), תכשירים לקוסמטיקה רפואית, המשלבים טכנולוגיות מתקדמות וחלופות חדשניות לחומרים האגרסיביים הנפוצים בתעשייה כמו בנזואיל פרוקסיד או רטין A . דוגמא למוצר מתקדם זה הוא קו המוצרים הביומטיים של החברה, שמצליחים לחקות את דרך הפעולה הביולוגית של העור. החברה פיתחה עד היום 150 מוצרים - והיד עוד נטויה. בשנים האחרונות מופצים מוצריה גם בקרב יותר מ-10,000 דרמטולוגים, פלסטיקאים ומכונים אסתטיים בארה"ב.

 

לפני כשנה וחצי יזמה זינגבוים, יחד עם פרופ' אייל גור, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית בבית החולים איכילוב, הקמת מערך לימודי ראשון מסוגו לקוסמטיקאיות, במטרה להעניק להן כלים לאבחון כולל ורב-מערכתי ויכולת להתאים את הטיפול לפציינטית, גם על פי הפרופיל הרפואי שלה. בסיום הקורס מקבלות המשתתפות תעודת "מאבחנת רב-מערכתית" (D.MD) בשיתוף בית החולים איכילוב. זמן קצר לאחר מכן השיקה את המרכז הדיאגנוסטי לאבחון רב-מערכתי של העור, המבוסס על המכשור החדשני ביותר, שנמצא רק במספר מצומצם של מרכזי רפואה אסתטית בעולם.

 

 

 

חשבתם שכאן היא תעצור? טעיתם. עכשיו רותמת זינגבוים את כל הידע והניסיון הרבים שצברה במהלך השנים למיזם חדש - הכוהנת של הקוסמטיקה הרפואית מכשירה דור חדש של קוסמטיקאיות ומרחיבה את "האקדמיה" – המוסד שיהפוך אותך מתלמידה מתחילה לקוסמטיקאית רפואית מומחית, עם דיפלומה מוכרת מטעם התמ"ת ותעודת הסמכה (D.MD) של האקדמיה של חוה זינגבוים בשיתוף בית החולים איכילוב.

 

ותסמכו עליה, זו ממש לא המילה האחרונה שלה.

 

  • משרדי חוה זינגבוים: 03-5545424.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים