שתף קטע נבחר

צפו: החתן ואמו בקרב ריקודים ראש בראש

האורחים שהגיעו לחתונתם של איוון וג'ינה לא האמינו שזה קורה להם: על רחבת הריקודים, החתן ואמו, מתחרים יחד בקרב ברייקדאנס מושקע שכמותו לא ראינו מעולם

 

 

זוכרים את הפרק הזה בסאות' פארק שבו סטן וחבריו מוצאים עצמם בעיצומו של קרב או 'באטל' ברייקדאנס וצריכים להוכיח את עצמם בריקודים? עכשיו דמיינו קרב ריקודים כזה, רק שבמקום שהוא יקרה ברחוב הוא קורה באמצע רחבת הריקודים של החתונה, כשהמתחרים אינם שייכים לקבוצות נוער חובבות היפ הופ וגרפיטי אלא החתן ואמו בכבודם ובעצמם.

 

רגע לפני שאתם משחקים אותה גנגסטרים ותוהים מי "הגיש" למי ומי מהשניים ניצח (ספויילר: האמא!), אספר לכם שהכל התחיל 25 שנה לפני כן, בבית משפחת הג האמריקאית. אומרים שמוזיקה היא חברתו הטובה ביותר של המנקה החובב, וכך קרה גם אצל משפחת הג שהחליטה להפוך את יום הניקיון השבועי למשימה משפחתית מהנה ביותר, שכוללת ריקודים עם המגב, חיקויים ושמחה ענקית.

 

"מסורת משפחתית". איוון ואמו (קרדיט: youtube) (קרדיט: youtube)
"מסורת משפחתית". איוון ואמו(קרדיט: youtube)

 

"כשהילדים היו קטנים, החלטנו להפוך את יום הניקיון השבועי לחוויה. אני ובעלי היינו מפעילים את הרדיו ופותחים בריקודים. כשהילדים גדלו זה כבר הפך לבדיחה הפרטית שלנו – הם מחקים את איך שאני ובעלי רוקדים ואנחנו מחקים אותם בחזרה, והכל בזמן שכולנו עסוקים בלעשות ספונג'ה ולמרק את הרהיטים", סיפרה פאם.

 

 

בשבת שעברה החליטו לחדש את המסורת המשפחתית, אך להעניק לה טוויסט מפתיע במיוחד: להשתלט על חתונתו של הבן איוון ולפצוח בקרב ברייקדאנס היסטרי של האם מול הילד, החמות מול החתן הטרי, לצלילי להיטים כמו "Get off that thing" של ג'יימס בראון, "wake me up before you go-go" של Wham, "וונאבי" של הספייס גירלז, "All the single ladies" של ביונסה ועוד.

 

לקרב המטורף קדם שבוע של חזרות בסתר, שנולדו אחרי שזוגתו של איוון הבהירה לו שהיא מצפה ממנו שיפתיע אותה ביום חתונתם. "בהתחלה לא הייתי בטוחה שאני רוצה לעשות את זה, אבל אז החלטתי שזה הבן שלי ושהוא תמיד היה בקטע של ריקודים", אמרה פאם כשנשאלה על הרעיון, והוסיפה: "בסופו של דבר, כל כך נהניתי לעשות את זה, ולראות את הפרצופים המופתעים של כולם ובייחוד של ג'ינה, כלתי הנהדרת. גם אמא שלי בכתה וצחקה מרוב התרגשות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים