שתף קטע נבחר

משפחה בצמיחה: כך מבצעים קנייה חכמה

נופר ורן גיל מנתניה מרוויחים משכורות "טובות", אבל לא יוצאים מהמינוס. במסגרת פרויקט משפחה בצמיחה של ynet, ידיעות אחרונות ובנק הפועלים, מספקת להם רוית דה קמחי, יועצת מארגון פעמונים, כלים לרכישה נבונה

מה הדרך הטובה ביותר לקנייה חכמה ברשתות השיווק, כך שלא תיכנסו לאוברדראפט, במיוחד אם אתם עובדים בעבודה מכניסה? במסגרת פרויקט "משפחה בצמיחה" של ynet, ידיעות אחרונות ובנק הפועלים, מספקת רוית דה קמחי, מדריכה ויועצת מארגון פעמונים, לבני הזוג נופר ורן גיל מנתניה המשתתפים בפרויקט, כלים לרכישה נבונה. צפו בסרטון.

 

 
לנופר (29) ורן (30) גיל יש תינוקת בת חצי שנה, ששמה רון. נופר עובדת בחברת ההיי-טק קווליטסט ומסיימת בימים אלו חופשת לידה. רן עובד במערכות מידע בחברת הוט. השניים מספרים שהצטרפו לפרויקט משום ששניהם עובדים בעבודות מכניסות, "ואין סיבה שייכנסו למינוס", לדבריהם. הבעיה המרכזית שלהם, אומרת נופר, נעוצה בהליך הקנייה בסופר.
 
 
"הכלל הראשון זה להיצמד לרשימת קניות מתוכננת ומתוקצבת שבני הזוג ערכו בבית על סמך מלאים שיש להם במקרר ובמזווה", ממליצה דה קמחי. היא מזהירה מפני מבצעים בכניסה, מהקפצות מחירים באזור הפירות והיקרות ומפערי המחירים בין הספקים. היא מציעה לרכוש מוצרים של המותג הפרטי כדי לחסוך.
 
בסופו של דבר ניר בן חיים, מנהל סניף קריית השרון בבנק הפועלים, מדווח על התוצאות. לדבריו, משפחת גיל היא משפחה רגילה עם "חלומות רגילים" שמבקשת להתפרנס ולטפח משפחה. "לבני הזוג משכורות טובות, אולם עיון בהוצאות כרטיסי האשראי שלהם עושה רושם שהשימוש יצא לעתים מכלל שליטה", הוא אומר, "יש למפות את ההוצאות בכלל ואת השימושים בכרטיס בכלל. ניהול תקציב המשפחה הוא כמו ניהול עסק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
משפחת גיל עם ניר בן חיים, מנהל סניף קריית השרון בבנק הפועלים
צילום: יריב כץ
מומלצים