שתף קטע נבחר

צילום: רויטרס

פרטנר: "שוקלים לתבוע את מנכ"ל אורנג'"

בחברה הישראלית, שמשתמשת בשם המותג של ענקית התקשורת, נדהמו מדבריו של המנכ"ל סטפן רישאר שגרמו להם "נזק אדיר", ויצאו לקרב בלימה. מנכ"ל פרטנר לאולפן ynet: "ניתוק - כניעה למחרימים"

 

 

 

"סטפן מצוי בלחץ עצום מצד גורמים פרו-פלסטיניים. אנחנו מאוד זועמים על האמירה, שמעידה שהוא נכנס ללחצים, וזה פוגע בנו. נשקול לתבוע אותו". כך אומר הבוקר ל-ynet איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר הנכנס, ההמום מאמירתו של מנכ"ל ענקית התקשורת פראנס טלקום, סטפן רישאר, ולפיה אם היה יכול היה מתנתק מישראל. "אף מנכ"ל בעולם לא יכתיב לנו איך להתנהג", הבהיר בנבנישתי. עם פתיחת המסחר בבורסה איבדה החברה 5.5 אחוז מערך המניה.

 

על רקע מאבק ישראלי נגד החרם שמובילים ארגונים שונים באירופה, הופתעו אמש לשמוע את רישאר משחרר הצהרה שכזאת בקהיר. הוא כמובן סייג זאת בכך שאינו יכול לעשות זאת בפועל בשל קנסות של מיליוני אירו. "אני הייתי מוכן לוותר (על פרטנר הישראלית) כבר מחר בבוקר, אבל אני רוצה להבטיח שאין סיכונים משפטיים העומדים בפני אורנג'. אני רוצה לסיים את זה, אבל אני לא רוצה לחשוף את אורנג' לרמה של סיכון וקנסות שיוכלו ממש להשפיע על החברה", אמר במסיבת עיתונאים בקהיר.

 

סטפן רישאר. עניין של כסף (צילום: AP) (צילום: AP)
סטפן רישאר. עניין של כסף(צילום: AP)

 

ההד התקשורתי של הדברים עשה את שלו. ברשתות החברתיות היו גם מי שקראו להתנתק מאורנג', אולם בפרטנר מיהרו להבהיר כי החברה הישראלית רק משתמשת במותג אורנג'. "אנחנו חברה ישראלית בבעלות הציבור בישראל, בעלות חיים סבן שפועל בעולם למען ישראל", אמר בנבנישתי. "זו בעיה לאומית, לא רק שלנו".

 

"יש חברות בעולם שמשתמשות במותג ואנחנו נמשיך להשתמש בו", אמר בנבנישתי. "בעולם המערבי יש גורמים שמנסים לבודד אותנו כמדינה, ולהתנתק זה להיענות לאותם אנשים. ראיתם את התגובות של השרים גלעד ארדן ונפתלי בנט. הנושא הוא מאוד

 אקוטי למדינה, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות מדינה מבודדת. ראיתי פוסטים נגד החברה שלנו בטיפשות, ונטישה של אורנג' זה בפירוש להיענות ללחצים. הנזק הוא אדיר ואנחנו שוקלים צעדים". 

 

בחברה הוסיפו כי אין נטישת לקוחות. "זו חברה ציבורית. אם יש נטישה נדווח עליה", אמרו בפרטנר. 

 

בנוסף, פרטנר הוציאה מכתב לעובדיה בעקבות האירועים האחרונים. "אנחנו רוצים לעדכנכם כי היום יצא מכתב חריף לבכירי ובעלי פראנס טלקום הצרפתית אשר טוען להפרה ופגיעה במותג Orange ישראל, ובו נתבע את זכויותינו. אנו אף קוראים למנכ"ל פראנס טלקום: אם ברצונך שנוותר על המותג בישראל, תתכבד ותשלם את מאות מיליוני האירו אשר השקענו בו במהלך השנים בעמל רב. מתשלום זה אנחנו נשקיע בלקוחותינו, בבניין ארצנו ובאזרחי מדינת ישראל".

 

השתתפה בהכנת הידיעה: מירב קריסטל
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן "ידיעות אחרונות"
בנבנישתי. "אנחנו חברה ישראלית"
צילום: יובל חן "ידיעות אחרונות"
מומלצים