שתף קטע נבחר

ניר קלינגר עזב את אשדוד, לחמן קרוב לסיכום

המאמן שעבר שנתיים בקבוצה של ג'קי בן זקן וירד איתה ליגה הקיץ החליט שלא להמשיך בליגה הלאומית: "הגענו להסכמה שיהיה טוב ונכון יותר אם הקבוצה תתרענן ותתחדש גם במאמן וגם בשחקנים. אני אקח פסק זמן"

הירידה עשתה את שלה. אחרי שנתיים בקבוצה, וירידה לליגה הלאומית בחודש שעבר, ניר קלינגר עזב את מ.ס אשדוד. מי שצפוי להחליפו הוא אייל לחמן, שנמצא על סף סיכום.

 

המאמן אמר הערב (ה'): "לאחר ימים ארוכים של מחשבה עמוקה ושיחות מרובות עם ג'קי בן זקן, החלטנו להיפרד. מתוך מקום של אחריות והבנת תוכניות המועדון לעתיד, הגענו להסכמה שאחרי שנתיים יהיה טוב ונכון יותר אם הקבוצה תתרענן ותתחדש גם במאמן וגם בשחקנים שיתאימו למסגרת התקציבית והמקצועית של המועדון. יש לי הערכה גדולה לג'קי וחשוב שהפרידה נעשית ברוח טובה ובצורה מכובדת.

 

ניר קלינגר. "החלטנו להיפרד" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ניר קלינגר. "החלטנו להיפרד"(צילום: אורן אהרוני)

 

"אני מקווה ומייחל שתשתית השחקנים, ובעיקר הצעירים שצברו ניסיון והתקדמו מאוד מקצועית, תצליח להוביל במהרה את הקבוצה חזרה לליגת העל. אני אקח פסק זמן, בינתיים אנוח, אתרענן ואתעדכן מקצועית לקראת האתגר הבא שלי לכשיגיע".

 

בעונה שעברה קלינגר הוביל את אשדוד למקום השמיני, אך העונה הקבוצה הידרדרה ככל שהזמן עבר, וסיימה אותה עם 15 משחקים רצופים ללא ניצחון.

 


פורסם לראשונה 04/06/2015 20:33

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
ניר קלינגר
צילום: אבי רוקח
מומלצים