שתף קטע נבחר

תבע שחקנית ידועה: 'בהתה בי דרך הטלוויזיה'

אחת הכוכבות העשירות בסין, שנודעה בעיניה הגדולות, נתבעת ע"י אדם שטוען שצפה בסדרה בכיכובה ונגרם לו "נזק רוחני" משום שנעצה בו מבטים

גרמה נזק רוחני? ג'או וויי  (צילום: AP) (צילום: AP)
גרמה נזק רוחני? ג'או וויי (צילום: AP)

גבר בסין תובע את השחקנית המפורסמת ג'או וויי משום שלטענתו נעצה בו מבטים עם "עיניה הגדולות" דרך מסך הטלוויזיה וגרמה לו "נזק רוחני". התביעה המוזרה הוגשה בבית משפט בשנחאי.

 

עוד חדשות בעולם :

משנה אסטרטגיה: אובמה שולח כוחות לעיראק

מצרים: מחבל פוצץ עצמו במקדש בלוקסור

לקחה גלולות להפסקת הריון - ונאשמת ברצח

אוקראינה: כבאים נספו בשריפה במתקן דלק

 

ג'או היא אחת מכוכבות הקולנוע העשירות והמפורסמות ביותר בסין וכיום היא מככבת בתוכנית הטלוויזיה "אם הנמר" שמשודרת בפריים טיים. בתוכנית היא מגלמת אם נוקשה ולא יציבה שדוחקת בבת שלה להתאמץ יותר בלימודיה כדי שתצליח בבית הספר.

 


 (צילום: AFP) (צילום: AFP)
(צילום: AFP)

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

בשל הפרסום הרב שלו זוכה הכוכבת הסינית בת ה-39, סיפור התביעה עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות, ורבים יצאו להגנתה. אדם אחד כתב ב"ווייבו", הגרסה הסינית לטוויטר: "האם הבחור הזה מטורף? מה רע בזה שלשחקנית יש עיניים גדולות".

אדם אחר כתב: "צריך לגנות את התביעה המוזרה הזו. מדובר בבזבוז זמן של בית המשפט".

 

השחקנית עצמה עדיין לא השיבה לתביעה שהוגשה נגדה, אך אין זו הפעם הראשונה שבסין מוגשות תביעות הזויות ולכן עודכן בחודש שעבר החוק בנוגע לדחיית תביעות. לא מזמן, למשל, תבע עורך דין סיני פיצויים משופט בגין הוצאות רפואיות ומצוקה רגשית. לטענתו, השופט לא אישר הפסקה במשפטו ודבר זה גרם לו לבעיות בריאותיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
לא הגיבה לתביעה נגדה. ג'או וויי
צילום: AP
מומלצים