שתף קטע נבחר

יריד הסלולר: מה חדש בסמארטפונים ובשעונים החכמים

את רוב תשומת הלב בתערוכה בתל-אביב ריכזה חברת וואווי שהציגה לראשונה בארץ את ה-P8 מקס העצום בגודלו ואת השעון החכם שלה. ומה עוד? סמארטפון סלפי, מדבקה שמגינה על הנייד וגם משקפי מציאות מדומה

 

סמארטפונים, מטענים, רמקולים, אוזניות וגם שעון חכם. את אלו ועוד תוכלו לראות ביריד הסלולר מוביל 2015, המתקיים היום (ג') ומחר בגני התערוכה בתל-אביב.

 

את רוב תשומת הלב ריכזה חברת וואווי (Huawei) שהציגה לראשונה בארץ את ה-P8 מקס העצום בגודלו, שיגיע לארץ ביולי. בנוסף הציגה הענקית מסין את השעון האנדרואידי שלה בעל המראה האלגנטי והמעודכן. תוכלו לקנות אותו בארץ באוגוסט - המחיר עדיין לא ידוע.

 

חברת BLU האמריקנית מציגה את הסמארטפון סלפי הכולל שתי המצלמות של 13 מגה פיקסל מתוצרת סוני שתחסוך למשתמש את ההתלבטות אם לצלם סלפי בשיטה החדשה או בגרסה המיושנת והמוכרת.

 

אם לדגים שלכם מתחשק לשמוע מוזיקה או לאוהבי האקסטרים מבינכם, חברת S&T הציגה את פוגו (FUGOO) - הרמקול העמיד במים, שניתן לרכוש בארץ כבר מהשבוע הבא.

 

למגושמים שבינינו- המוצר הבא הוא בשבילכם: חברת future cell מוכרת ברחבי הארץ את המדבקה skin שתציל את מכשירכם מפגיעות ישירות של עד חצי קילו. הסקין מותאם לכל מכשיר נייד ומחירו 129 שקלים.

 

וחברת סמסונג תשיק רשמית מחר את ה-gear vr, משקפי המציאות מדומה המותאמים למכשירי הגלקסי 6 וגלקסי 6 אדג'. מכשיר הגלקסי מתחבר להתקן הגיר בעזרת ה-USB והמסך מתחלק כעת לשניים ומציג למשתמש חוויה של 360 מעלות, שבה ניתן לצפות בהופעות וסרטים או לשחק במשחקים. את המחיר תגלו החל משבוע הבא כאשר המוצר יצא לחנויות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים