שתף קטע נבחר

שיחה למוקד 100: "יש גופה בחצר הבית"

גבר בן 35 נמצא דקור וללא רוח חיים בחצר ביתו בבאר שבע. בן משפחה שהגיע למקום הזעיק את כוחות ההצלה. אחיו של המנוח עוכב לחקירה, ובמשטרה חושדים כי מדובר ברצח

נדקר למוות בחצר ביתו בבאר שבע: בבאר שבע נמצאה הבוקר (יום א') גופת גבר כשהוא דקור וללא סימני חיים. כוחות מד"א הוזעקו למקום וקבעו את מותו של האיש, בן 35, והמשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

 

בשעה 08:33 נמסר למד"א מרחב נגב על גבר פצוע בבירת הנגב. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של וזיהו סימני אלימות על פלג גופו העליון. נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות.

 

פרמדיק כונן מד"א, שהגיע ראשון למקום, סיפר: "בחצר בית שכב גבר ללא רוח חיים, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי ולבצע בו פעולות החייאה אך כעבור זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

 

סגן מפקד משטרת באר שבע, סגן ניצב אילן שושן, אמר: "התקבלה שיחה בקו 100 על מציאת גופה בחצר בית. כוחות משטרה ומד"א שהגיעו למקום מצאו גופה מוטלת בחצר. במקום היה אחיו של המנוח, הוא עוכב לצורכי חקירה. הגופה נמצאה על ידי בן משפחה שהגיע למקום, והוא זה שהזעיק את המשטרה ומד"א".

 

בשבת שעברה נמצאה ברחוב ההגנה בתל אביב גופתו של תושב העיר בוריס פוטפוב מגולגלת בתוך שטיח. במשטרה חשדו שהחשוד ברצח ניסה "להיפטר" מהגופה ולהעלים אותה, אולם בשלב

מסוים נאלץ להותיר אותה מגולגלת בתוך השטיח ברחוב, כנראה משום שאדם כלשהו הפריע לו. ילד שרכב על אופניים וראה את האיש גורר את השטיח לשיחים העביר את הדיווח על כך למשטרה.

 

יממה לאחר מכן נעצר בנו של המנוח בחשד למעורבות בביצוע הרצח. בלשי מרחב ירקון איתרו אותו משוטט ברחוב אבן גבירול בעיר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלי מנדלבאום
אילוסטרציה
צילום: אלי מנדלבאום
מומלצים