שתף קטע נבחר

הימורים: קליבלנד פייבוריטית לזכייה בעונה הבאה

הקאבס, שהפסידו 4:2 בסדרת הגמר של ה-NBA לגולדן סטייט, נמצאים בראש טבלת ההימורים של לאס וגאס לעונה הבאה. הווריורס והת'אנדר מיד אחריהם, כשהרחק מאחור וללא סיכוי ריאלי, נמצאות הלייקרס והניקס

ההפסד הלילה 105:97 לגולדן סטייט ווריורס במשחק השישי של גמר ה-NBA אולי גמר את העונה של קליבלנד קאבלירס עם דמעות וזה כנראה לא ינחם את דייויד בלאט, אבל על פי סוכנות הימורים בלאס וגאס, הקאבס היא הפייבוריטית לזכייה באליפות בעונה הבאה.

 

מהמוצדקות שבאלופות ה-NBA

בלאט סיים כסגן: גולדן סטייט אלופת ה-NBA

 

קליבלנד קיבלה יחס של 9-4, כשאחריה בדירוג נמצאות האלופה הטרייה, גולדן סטייט ואוקלוהומה סיטי ת'אנדר, שכלל לא הגיעה לפלייאוף השנה עם 5-1. אחריהן בדירוג הקליפרס, הספרס והבולס, כשבתחתית הרשימה נמצאות אורלנדו, מינסוטה ושארלוט.

 

בשנה הבאה זה אולי ייראה אחרת. לברון ג'יימס (צילום: AP) (צילום: AP)
בשנה הבאה זה אולי ייראה אחרת. לברון ג'יימס(צילום: AP)

 

הערכה זו נקבעה בשל העובדה שלברון ג'יימס צפוי להישאר למרות שיהיה שחקן חופשי. קווין לאב הודיע שימשיך שנה נוספת לאחר שיחלים מהפציעה בכתף וקיירי ארווינג, שמחזיק בחוזה לא יעזוב בכל מקרה.

 

הרחק מאחור נמצאות שתי אימפריות לשעבר - קובי בראיינט ולוס אנג'לס לייקרס שלו וניו יורק ניקס עם יחס של 80-1. למרות זאת, כל הטבלה יכולה להשתנות כשמספר רב של שחקנים בכירים סיימו חוזים ויכולים לחתום בכל קבוצה שיבחרו. ביניהם, למרקוס אולדרידג', מארק גאסול, דוויין ווייד וקוואי לאונרד.

 

לא סופרים אותו. קובי בראיינט (צילום: AFP) (צילום: AFP)
לא סופרים אותו. קובי בראיינט(צילום: AFP)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים