שתף קטע נבחר

כדיר: "אנחנו חדורי מוטיבציה, באים לזכות באליפות"

פורוורד הפועל אילת כבר חושב על הצלחת אחרי ה-76:79 הגדול על מכבי ת"א. חגיגות גדולות בחדר ההלבשה של הקבוצה הדרומית לאחר הסנסציה האדירה. שיבק: "עשינו משהו באמת גדול לספורט הישראלי". צפו בתקציר ובחגיגות של אוהדי אילת

חגיגות גדולות בחדר ההלבשה של הפועל אילת לאחר הניצחון המדהים על מכבי ת"א 76:79. כעת הפנים של הקבוצה לשני המשחקים מול הפועל ירושלים, הראשון בהם ביום שני באילת. המצטיין במשחק, אפיק ניסים, שקלע 19 נק' במשחק לא הצליח להסביר מה קרה על הפרקט: "לחזור מ-0:2 לשיוויון נגד מכבי זה קשה מאוד, משהו התערער בביטחון שלהם בעקבות זאת וניצלנו את זה. מאמץ אדיר שלנו, שיחקנו כדורסל נהדר".

 

העונה שלנו הייתה מלאה בעליות וירידות, אבל האופי של הקבוצה ברגעי האמת עשה את זה ואני שמח", אמר הגארד. מאמן הקבוצה, אריק שיבק, שהגיע במהלך העונה כדי להציל את המועדון אמר: "עשינו משהו באמת גדול בספורט בישראל, לכדורסל בישראל ולספורט באילת. הצלחנו לתסכל את מכבי בהגנות מתוחכמות. גם בסגל הנוכחי, הם קבוצה טובה יותר, היינו צריכים להשתמש בהרבה טקטיקה כדי לנצח את הסדרה הזו".

 

קווין פאלמר בסיום המשחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קווין פאלמר בסיום המשחק(צילום: ראובן שוורץ)
אוסברי חוגג עם האוהדים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוסברי חוגג עם האוהדים(צילום: ראובן שוורץ)
 

"עם כל הניסיון של כולם בקבוצה, אף אחד מאיתנו לא עבר סדרת חצי גמר של חמישה משחקים מול מכבי ת"א ועוד ניצח בסוף. אחרי שהצלחנו לנצח את מכבי במשחק השלישי אחרי ההארכה, קיבלנו עוד ביטחון וזה עזר לנו בהמשך הסדרה.  לפני הסדרה כולם, כולל כולם אמרו 0:3 למכבי. אחרי שניצחנו את המשחק השלישי, הרבה מאנשי התקשורת אמרו שמכבי נתנה אותו לאילת כדי להתכונן לגמר. אני האמנתי כל הזמן".

 

שחקני אילת חוגגים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שחקני אילת חוגגים(צילום: עוז מועלם)

 

הפורוורד אלישי כדיר כבר חושב קדימה ולא יכול לחכות ליום שני, כשקבוצתו תארח את הפועל ירושלים למשחק הראשון בגמר הפלייאוף: "אני מבסוט, משיחות קטנות שלנו לפני המשחק אמרתי לכולם כמה אני מאמין, אמנם לקראת הסיום קצת רעד לי הלב כשהם חזרו, אבל בסוף ניצחנו. השמיים הם הגבול בשביל הקבוצה הזאת. אנחנו חדורי מוטיבציה, באים לזכות באליפות".

 

הכדור האחרון. ניב ברקוביץ' חוגג (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הכדור האחרון. ניב ברקוביץ' חוגג(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הפועל אילת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים