שתף קטע נבחר

נפצע סדרתי: שיה לבוף נחתך בראשו ואושפז

אחרי שיצא עם נזקים גופניים כאלה או אחרים כמעט מכל הפקה בה השתתף, הנפצע הסדרתי שיה לבוף שוב מצא עצמו מאושפז בבית חולים עם 20 תפרים. הוא נחתך בידו וראשו מזכוכית על הסט של "American Honey"

שיה לבוף הוא אחד השחקנים המחויבים, הפגיעים וחפצי תשומת הלב בהוליווד, ולכן אין פלא שהוא שוב מוצא עצמו בבית החולים אחרי שנפצע על סט צילומי סרט החדש. הפעם הוא נפצע בראשו ואושפז בצפון דקוטה - שם נערכים צילומי "American Honey".

 

השחקן ספג חתכים בראש ובידו, שדרשו כ-20 תפרים ו-13 סיכות. ולמרות שהפציעה לא אמורה להיות חמורה, היא כבר זכתה לכותרות - כרגיל במקרה של לבוף הנפצע הסדרתי. "על פי הפרוטוקול, ההפקה חיפשה טיפול רפואי, ושיה קיבל כמה תפרים בידו וכן בחתך בראשו. הוא אמור לשוב לסט מחר", מסר נציגו.

 

שיה לבוף מראה לג'יי לנו את היד השבורה מ-2009 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
שיה לבוף מראה לג'יי לנו את היד השבורה מ-2009(צילום: gettyimages)
 

על פי הדיווח, לבוף נפגע במהלך צילומי סצנה בה נדרש להציץ עם ראשו מבעד לחלון זכוכית שבור. בעקבות הפציעה הוא הועבר כאמור לטיפול הרופאים, והבמאית אנדראה ארנולד נאלצה להפסיק את יום הצילומים.

 

מאחורי לבוף בן ה-29 יש גיליון רפואי ארוך ועשיר. ב"אינדיאנה ג'ונס: גולגולת הבדולח" (2008) הוא נפגע בירכו כשהחליק ונפל במהלך קרב חרבות על הסט. הוא המשיך כהרגלו, אך הפציעה החמירה והכאבים גברו. ב"רובוטריקים 3" (2011) חפץ חד פגע בעינו וכמעט גרם לו לעיוורון, ואל צילומי הפרק שקדם לו מ-2009 הוא הגיע עם יד שבורה - תוצאה של תאונת דרכים. עכשיו, הוא מסמן עוד סעיף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים