שתף קטע נבחר

חשד: חמק מהשגחה וניסה לאנוס מאושפזת

ל-ynet נודע כי בן 50 שנמצא שיכור ונבדק בשערי צדק בירושלים הצליח לחמוק מאחות שליוותה אותו לשירותים ועל אף שהוצמד לו מאבטח והתפשט ותקף מינית בת 80 במיטתה. אף שהיו עדים למקרה, הוא שוחרר ממעצר כעבור יומיים. בית החולים: "החשוד חמק עקב חוסר תשומת לב"

 

"נתפס על חם". אילוסטרציה (צילום: אבישג שאר-ישוב) (צילום: אבישג שאר-ישוב)
"נתפס על חם". אילוסטרציה(צילום: אבישג שאר-ישוב)
 

פרסום ראשון: גבר כבן 50 שטופל בבית החולים שערי צדק בירושלים נעצר בחשד שתקף מינית קשישה שאושפזה במקום. על פי עדי ראייה שנחקרו במשטרה, החשוד נתפס שוכב עירום על האישה ששכבה במיטת האשפוז. המשטרה מייחסת לחשוד עבירה של ניסיון אונס. בדיקה פסיכיאטרית שעבר לא העלתה כל אינדיקציה לכך שהחשוד אינו כשיר לעמוד לדין. מבית החולים נמסר בתגובה שהוא היה תחת השגחה צמודה של איש ביטחון, אולם הוא הצליח לחמוק עקב חוסר תשומת לב רגעי.

 

עוד בחדשות:

 

המקרה אירע ביום שבת לפני כשבועיים, אולם עד כה אסר בית המשפט לפרסם את פרטי הפרשה. השבוע נעתר בית משפט השלום בירושלים לבקשת ynet לפרסם את פרטי המקרה תוך שהוא מותיר את פרטי החשוד חסויים.

 

מחקירת המקרה עולה כי החשוד התקבל ביום המקרה בשערי צדק כשהוא תחת השפעת אלכוהול ומאיים לפגוע בעצמו. הוא הושאר בהשגחה ועבר בדיקה פסיכיאטרית. בשלב מסוים התקבל במשטרת ירושלים דיווח של מאבטחי בית החולים, ולפיו החשוד נתפס בחדרה של המאושפזת ויש חשש כי ביצע בה מעשה מיני כלשהו.

 

בדיון בהארכת מעצרו למחרת סיפר נציג המשטרה, רס"מ שלומי בן דור, כי מי שהבחינו בחשוד היו אחות של בית החולים ושני אזרחים שהיו במקום. לשאלת פרקליטו של החשוד השיב רס"מ בן דור: "הוא פשוט היה ערום לגמרי בלי תחתונים מעליה. בעדות אחת נאמר שראו שהוא ממש קיים יחסי מין. היו תנועות של קיום יחסי מין. מי שראה הבין שהוא רואה קיום יחסי מין".

 

לדברי נציג המשטרה, בחקירתו טען החשוד ש"רק עשה לה עיסוי" ושהיה ללא חולצה בלבד, אולם גרסתו לא מתיישבת עם עדויות הנוכחים. כמו כן, מיד כשנתפס טען החשוד שהוא מכיר את האישה כ-10 שנים.

 

השופטת מרים קסלסי נענתה לבקשת המשטרה והאריכה בשלושה ימים את מעצרו של החשוד: "מעדות האחות קיימת אינדיקציה לכך שלקורבן אין יכולת להבין מה קורה סביבה".

 

פרקליטו של החשוד מיהר לערער על הארכת המעצר למחוזי, שהורה לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים. לטענת המשטרה ההחלטה התקבלה בהסכמתה. התיק הועבר לפרקליטות שתחליט אם להגיש כתב אישום.

 

מבית החולים שערי צדק נמסר: "לאורך כל שהותו במיון הוצמדה אליו שמירה של איש ביטחון. בשלב מסוים לווה לשירותים על ידי אחות ולדאבוננו בשל אי תשומת לב רגעית חמק ונכנס לתא סמוך. הוא נצפה כעבור שניות ספורות במיטה של מטופלת דמנטית כבת 80. המטופלת נמצאה לבושה ומכוסה בסדין. בבדיקה גופנית של המטופלת לא נמצאו פגיעות גופניות. האירוע דווח מיידית לאנשי הביטחון, למשטרה וליתר הגורמים הרלוונטיים בבית החולים. עובדת סוציאלית נכנסה לתמונה. שערי צדק מצר על האירוע ומשתף פעולה עם חקירת המשטרה".

 

מפרקליטות מחוז ירושלים טרם נמסרה תגובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים