שתף קטע נבחר

צ'אנינג טייטום: "נשים לא התנפלו עלי, לצערי"

אחרי שכיכב עם ובלי בגדים ב"מג'יק מייק" ב-2012, חוזר צ'אנינג טייטום לדמות החשפן בסרט ההמשך - הפעם בלי מת'יו מקונוהיי. "הניצבות נטרפו ופשוט קרעו את התחתון שלו, ואני קינאתי", מספר השחקן בראיון לקראת "מג'יק מייק XXL", ומתבדח: "שרירי הבטן שלי הם בעצם בועות בוטוקס"

 

שלוש שנים אחרי שעלה על הבמה וריקד בדרמה הקומית "מג'יק מייק" כשהוא חושף שרירי זרוע, חזה, בטן וכמעט כל איבר אחר בגופו, צ'אנינג טייטום חוזר לדמות החשפן בעל הכתפיים והלב הרחבים למסך הגדול בסרט ההמשך "מג'יק מייק XXL". את העבודה הוא כבר יודע מימיו כצ'יפנדייל מקצועי לפני הפריצה הקולנועית, ובראיון ל-ynet הוא מספר מה השתנה מאז.

 

ובכן, בגיל 35 יש מאחורי השחקן האמריקני לא מעט הופעות מרשימות בסרטי אקשן מפוקפקים כמו "וושינגטון על הכוונת" ו"ג'י.איי. ג'ו: תגמול", קומדיות מצליחות כמו "ג'אמפ סטריט 21" (וגם 22), ואפילו דרמות איכותיות כמו "פוקס-קצ'ר".

 הוא גם הספיק להיות חבר קבוע על הסט של סטיבן סודרברג שלפני פרישתו ליהק אותו ל"בגידה כפולה", "תופעות לווי" וגם "מג'יק מייק" מ-2012. עכשיו כאמור טייטום חוזר ל"מג'יק מייק XXL" אותו מביים הפעם גרגורי ג'ייקובס. לצדו הוא מוצא שוב את החברים מאט בומר, ג'ו מאנג'ניילו, אדם רודריגז וגם קווין נאש (המוכר כמתאבק דיזל) - כולם ללא חולצה.

 

עם זאת, מי שחסר הפעם הוא מת'יו מקונוהיי שכיכב בסרט הראשון ונגרע ממצבת משתתפי השני. ההיעדרות שלו עלולה לפגוע בביצועים של "מג'יק מייק XXL" בקופות, ולדברי טייטום היא הורגשה כבר על הסט מול הניצבות הפרועות שלוהקו לצילומים. "הן לא היו בוטות ומטורפות כמו בסרט הראשון", מעיד טייטום, שמספר כיצד בזמנו היו מי שהסתערו על מקונוהיי וקרעו לו את התחתון באמצע הצילומים. "הוא יצא מזה בתנועות של צבא. זה היה מטורף. זה היה לא יאמן. הוא החזיק את החבילה שלו שלמה. לרוע המזל זה לא קרה לי. קינאתי קצת".

 

געגועים למת'יו מקונוהיי. הסצנה המדוברת מתוך "מג'יק מייק" מ-2012 

עוד על ההכנות המורכבות לקראת הצילומים בחברת כוריאוגרפים ומאמני כושר, האדרנלין, הפחד והתפילות שהחזיקו את השחקנים בשיאם, ועל העלילה המופרכת לכאורה שמתרחשת בכנס חשפנים גדול - בראיון של צ'אנינג טייטום, מאט בומר, ג'ו מאנג'ניילו, אדם רודריגז והתסריטאי ריד קרולין לקראת יציאת "מג'יק מייק XXL" לאקרנים ביום חמישי. 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים