שתף קטע נבחר

רייכרט יטען: מכבי איימה עליי לעבור להפועל

קשר המריבה צפוי להגיש השבוע תביעת בוררות נגד המועדון הצהוב. בין טענותיו: אי גיבוי של האלופה מול התנכלות האוהדים לעברו, סרטון ההכחשה בקריית-שלום נכפה עליו

קשר מכבי ת"א, בן רייכרט, צפוי להגיש עוד השבוע תביעת בוררות נגד המועדון הצהוב אחרי שריכז בימים האחרונים הודעות טקסט ותכנים משיחות אישיות שקיים עם המנהל המקצועי, גורדי קרויף, במהלכן הביע את רצונו לעזוב.

 

 

אחת הטענות שישמיע הקשר בתביעת הבוררות הצפויה, שגובשה על ידי עו"ד יוסי שפרלינג, היא שמכבי ת"א לא העניקה לו גיבוי מול אוהדי הקבוצה שהתנכלו לו. רייכרט יציין את היחס השונה של המועדון במקרה של מהראן ראדי, שסבל מקללות גזעניות מצד קבוצה מסוימת בקרב הקהל הצהוב, וזכה לגיבוי מחשש שהקבוצה תיענש.

 

כמו כן, יטען רייכרט כי המעבר שלו להפועל ת"א היה, לכאורה, בשל איומים מרומזים מצד מכבי ביום האחרון של חלון ההעברות. לטענת רייכרט, במכבי נתנו לו כדוגמא את המקרה של דן איינבינדר, לו הובהר כי אם לא יעבור למועדון האדום, הוא יישב ביציע. במכבי מכחישים בתוקף כי איימו על רייכרט ואמרו מנגד כי השחקן

חתם על הארכת חוזה ל-5 שנים, תוך שדרוג בשכרו.

 

יש לציין כי סוכנו של רייכרט, אבי נימני, הזהיר לדבריו את ג'ורדי קרויף כי מעבר של השחקן ממכבי להפועל ת"א עלול להוביל לבעיה בחזרתו לקריית-שלום.

 

על פי מקורבים לצוות התביעה, רייכרט גם יטען כי הוא חויב לעמוד מול מצלמת הווידאו במתחם האימונים בקריית-שלום, ולטעון כי עו"ד שפרלינג אינו מייצג אותו.

 

מכבי תסיים הערב (19:00) את מחנה האימונים באוסטריה במשחק ההכנה המשמעותי ביותר שלה עד כה, מול אנז'י מחאצ'קלה הרוסית. עדיין לא ברור אם ערן זהבי יהיה כשיר למשחק ההכנה האחרון לקראת מוקדמות ליגת האלופות בשלישי הבא, במלטה מול היברניאס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
בן רייכרט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים