שתף קטע נבחר

הפועל ת"א הפסיקה את המגעים עם טוטו תמוז

האדומים הודיעו כי בעקבות הדרישות של החלוץ הם החליטו לעצור את הנסיונות להחתימו: "הוגשה לתמוז הצעה בתנאים מצוינים המבטיחים לו שכר מצוין ומעמד של שחקן בכיר, אולם הוא דחה את כל ההצעות שקיבל"

אחרי שהפועל תל אביב הגישה הצעה משופרת לארבע עונות לטוטו תמוז והייתה מוכנה לשלם לו בשנה הראשונה שכר של 350 אלף דולר ובשנה האחרונה 400 אלף דולר, החליטו במועדון להפסיק את המגעים מול החלוץ, שציפה לקבל הצעה גבוהה יותר ועשוי לחתום בגזיאנטספור הטורקית.

 

 

"לאחר ימים ארוכים שבהם התקיים משא ומתן עם טוטו תמוז ונציגיו, הפועל ת"א מודיעה כי המו"מ לא יימשך, זאת בכדי שלא לפרוץ את תקרת השכר והתקציב הכללי שנקבע בנושא הרכש", נכתב בהודעת המועדון.

 

טוטו תמוז. לא יחזור למדים האדומים בעתיד הקרוב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
טוטו תמוז. לא יחזור למדים האדומים בעתיד הקרוב(צילום: ראובן שוורץ)

 

"בימים האחרונים הגישה הנהלת הקבוצה לתמוז הצעה בתנאים מצוינים המבטיחים לתמוז שכר מצוין ומעמד של שחקן בכיר, אולם טוטו דחה את כל ההצעות שקיבל. על כן,

ובכדי לשמור על איזון כלכלי והתנהלות אחראית, ועל סמך הלמידה מטעויות העבר שנעשו במועדון, הפועל ת"א לא תצא להרפתקאות כלכליות שעשויות לסבך את מצבה הכלכלי העתידי. בימים הקרובים יוחתמו שחקני חיזוק נוספים שישדרגו את הסגל המצוין שנבנה".

 

מי שכן צפוי לחתום בסופו של דבר הוא ליביו אנטל. לאדומים יש את האפשרות להחתימו מיידית, אולם הם יחכו מספר ימים מאחר שהם מנהלים מגעים עם חלוצים זרים נוספים. גם גיא אסולין וסיראז' נסאר עדיין על הכוונת של המועדון.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים