שתף קטע נבחר

מכונת גילוח שמותאמת לבעלי עור פנים רגיש

מתוך מודעות לצורך בפתרון המתאים לעור רגיש ומענה על כל הסוגיות שעלו במחקרי צרכנים מקיפים, משיקה פיליפס מכונת גילוח חדשה שמבטיחה לתת מענה לבעיה.

 

מכונת הגילוח החדשה מסדרה 7000 בעלת ראש גילוח עם ציפוי MicroBead שהוא פטנט רשום בלעדי של פיליפס ונבדק דרמטולוגית לשימוש על עור רגיש. הציפוי כולל כדוריות מיקרוסקופיות המקטינות את מקדם החיכוך של ראש המכונה כך שהוא מחליק ביתר קלות על פני העור. במחקרים שערכה פיליפס ציינו 85% מהגברים אשר בדקו את מכונת הגילוח החדשה מסדרת 7000, כי היא הפחיתה את החיכוך ותחושת הגירוי בעור בצורה משמעותית.

 

ראש המכונה כולל גם את טכנולוגיית DinamicFlex המאפשרת תנועה של מערכת הסכינים ב-5 כיוונים בו זמנית להתאמה מושלמת לקווי המתאר של הפנים. מערכת הסכינים כוללת מבנה משופר להרמת שערות שוכבות וקצרות ולגילוח חלק וקרוב יותר.

 

השילוב של הציפוי החדשני עם הטכנולוגיה למעקב מדויק אחר קימורי הפנים מאפשר החלקה של ראש הגילוח בקלות על העור ומונע את הצורך להפעיל לחץ על פני העור ולחזור על אותו האזור מספר רב של פעמים. כל אלה מסייעים להפחתת תופעת הגירוי והאדמומיות שלאחר הגילוח.

  ()

מכונת הגילוח מסדרה 7000, לראשונה בישראל, כוללת מברשת ייחודית לניקוי עור הפנים. האביזר מתחבר למכונה במקומו של ראש הגילוח וכאשר מופעלת המכונה, מבצע פעולת ניקוי סיבובית יסודית של עור הפנים.

 

שימוש יומיומי במברשת לפני פעולת הגילוח, תורם להסרת שומן, לכלוך ותאי עור מתים ובכך מסייעת המברשת לשמירה על היגיינת העור, מונעת כניסה של לכלוך לנקבוביות ויצירה של זיהומים בעור ומשפרת את מראה העור. כמו כן המברשת מסייעת בהמרצת זרם הדם ומסייעת בחשיפת שערות קטנות ושוכבות להפחתת תופעת השיער שגדל פנימה מתחת לפני העור. המכונה אף מצוידת באביזר מתחלף נוסף, קוצץ (טרימר) לעיצוב מדויק של קו הפאות, השפם והזקן.

 

מכונת הגילוח החדשה מצוידת בטכנולוגית איטום, AquaTec המעניקה 100% עמידות במים. טכנולוגיה זו חשובה במיוחד לגברים בעלי עור רגיש שמעוניינים להשתמש במכונת הגילוח שלהם בשילוב עם ג'ל או קצף גילוח, לפעולת גילוח עדינה ומרעננת יותר. טכנולוגיה זו אף מאפשרת שימוש במכונה עם ראש הגילוח או ראש המברשת גם בזמן המקלחת. הדבר מקל מאד גם על שמירת ההיגיינה של מערכת הסכינים ומאפשרת את ניקיונה על ידי שטיפה קלה תחת הברז.

 

בהתאם לצורך, ניתן להשתמש במכונה גם לגילוח יבש ומהיר. על מנת להבטיח שימוש נוח בכל מקום, מצויידת המכונה בסוללת ליתיום איכותית שמאפשרת 50 דקות של שימוש אלחוטי לאחר שעת טעינה בודדת. ניתן לקחת את המכונה בקלות גם לטיולים ונסיעות בצירוף כבל הטעינה ללא צורך במעמד טעינה. כמו כן היא בעלת בורר מתח אוטומטי 100-240 וולט כך שהיא בטוחה לשימוש בכל מקום בעולם ללא צורך בהתאמות מיוחדות.

 

לשיפור חווית השימוש, למכונה נוריות המציגות באופן ברור ונוח את מצב הסוללה ומתריעות כאשר יש צורך בניקוי המכונה, בהחלפת מערכת הסכינים וכן מסמנות כאשר המכונה במצב נעילה.

 

990 שקל, ברשתות א.ל.מ, מחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל ובחנויות אונליין וואלה שופס, אולסייל, פי 1000




 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כדוריות מיקרוסקופיות מקטינות את מקדם החיכוך של ראש המכונה עם העור
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים