שתף קטע נבחר

בן שהר: "אני יכול ורוצה לפתוח מול תון"

הפועל ב"ש יוצאת לשווייץ לקראת משחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית. בכר: "הוכחנו שאנחנו לא פחות טובים". על ארבייטמן: "לא נרצה לסכן אותו, נראה איך יתאמן מחר ונקבל החלטה"

הפועל באר שבע תמריא אחר הצהריים (ג') לשווייץ לקראת המשחק הגומלין ביום חמישי נגד תון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

 

החלוץ שלומי ארבייטמן, שמחלים מפציעה, המריא עם חבריו אך הוא אינו צפוי לשחק. "רק אם הוא יהיה במאה אחוז כשירות הוא ישחק", הבהירו במועדון. מי שלא הצטרף לטיסה הוא הקשר הצעיר אור חביביאן שצפוי לחתום במכבי קריית-גת מהליגה הלאומית.

 

שחקני באר שבע בשדה התעופה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני באר שבע בשדה התעופה(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן ברק בכר אמר בשדה התעופה: "במשחק הראשון הוכחנו שאנחנו לא פחות טובים, היה לנו משחק אפילו יותר טוב משלהם. כשניתחתי את המשחק ראיתי יתרון מאוד ברור שלנו, אולי פחות בבעיטות למסגרת אבל מבחינת שליטה וחצאי מצבים היה לנו יתרון. נצטרך לשפר את הפעולות האחרונות כי אנחנו צריכים להיות דומיננטיים ולהבקיע. עבדנו על מה שצריך לשפר. אם נעשה את זה נעבור".

 

"בחוץ יהיה יותר קשה. שידרתי לשחקנים שלי שאנחנו לא מתעסקים בשערים או בתוצאה אלא מהדקה הראשונה נתרכז בלנצח. ברור שדשא סינטטי יגרום לסוג אחר של משחק אבל זה לא יהווה תירוץ, כי נתאמן שם מחר ועשינו שני אימונים על מגרש דומה בשפיים. שלושה אימונים זה מספיק טוב".

 

בכר המשיך: "בנוגע לשלומי ארבייטמן, הוא מאוד רוצה לשחק, אפילו מעבר ליכולות שלו. הוא עשה הכנה טובה והיה חלק חשוב מהקבוצה. כרגע הוא לא עורך אימונים מלאים. נראה איך הוא יתאמן מחר ונקבל החלטה. לא נרצה לסכן אותו ואם לא ניתן יהיה להלביש אותו, הוא לא יתלבש".

 

מאור מליקסון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מאור מליקסון(צילום: ראובן שוורץ)

 

המאמן שלל את האפשרות שאוהדי הקבוצה יספקו "מפגן" דומה לזה שעשו אוהדי בית"ר ירושלים שבוע קודם לכן בשרלואה: "אין סיכוי שזה יקרה. בלי להתייחס לקהלים אחרים, אני ראיתי מה הקהל של ב"ש שווה, הוא היה מדהים בשבוע שעבר. אנחנו מצפים שיבואו אפילו 500 אוהדים שיעניקו אווירה טובה ואנחנו רוצים לשמח אותם. זה קהל מדהים ומתורבת, אין ספק שייצג אותנו בכבוד".

 

החלוץ, בן שהר, שנמצא שבועיים בקבוצה סיפר על התאקלמותו בבירת הנגב: "לקח לי קצת זמן להתאקלם כי הייתי תקופה ארוכה בחו"ל. שחקני הנבחרת שמכירים אותי עזרו לי. הקהל קיבל אותי בצורה יוצאת דופן. עם הזמן אני מרגיש שאני נכנס לכושר טוב יותר. אני יכול ורוצה לפתוח, אבל ההחלטה תהיה של המאמן. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה, זה לא יהיה קל אבל עם אמונה ויותר ריכוז, אפשר לעשות תוצאה טובה. מן הסתם, אם נרצה לעבור נצטרך לנצח".

 

ברק בכר. "היינו טובים יותר במשחק הראשון" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ברק בכר. "היינו טובים יותר במשחק הראשון"(צילום: ראובן שוורץ)

 

המגן בן ביטון: "ברור שהתוצאה נותנת יתרון לתון אבל אנחנו מאמינים ובטוחים בעצמנו. יהיה משחק מאוד קשה אבל יש לנו אמונה בעצמנו ונגיע כדי לנצח. תון קבוצה טובה שעומדת וסוגרת נכון. ברור שיש הבדלים בין המשטח הסינטטי למשטח הרגיל בארץ, הכדור טיפה נתקע יותר, אבל באמת שזה לא יהווה תירוץ".

מאמן היריבה, צ'יריאקו ספורצה, התייחס בארצו ליכולת

 הלא טובה של קבוצתו בהפסד 5:3 ביום ראשון בליגה לגראסהופרס: "הייתי מאוד לא מרוצה מהיכולת שלנו בעיקר במחצית הראשונה. ארבעת מחמשת השערים שספגנו היו קלים מדי, אבל לא הכול שלילי וגם במשחק הזה הראינו מהאיכויות שלנו. המטרה עכשיו היא לנתח את הדברים כדי להיות טובים יותר במשחק נגד באר-שבע".

 

בארגון האוהדים אולטרהסאות' העבירו לאוהדים שילוו את הקבוצה בשווייץ מספר הוראות אבטחה: לטייל בקבוצות גדולות ולא כבודדים ולא ללבוש בגדים של הקבוצה על מנת למנוע את זיהויים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים