שתף קטע נבחר

נמצא פתרון: לנתניהו תהיה נציגה בוועדה לבחירת היועמ"ש הבא

המועמדת של רה"מ, ח"כ ענת ברקו, לא הציגה מועמדות כנדרש עד 22 ביולי. השרה שקד עקפה את המכשול וברקו תכהן בוועדה שתחליט על מחליף לווינשטיין

אחר הצהריים הסתיימו כמה ימים של מבוכה לקואליציה סביב בחירת הנציג בוועדה לבחירת היועץ המשפטי לממשלה : על פי סיכומים שהושגו בקואליציה, נציגת ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועדה הייתה אמורה להיות ח"כ ענת ברקו (הליכוד). אלא שהיא שכחה להגיש את שמה עד ל-22 ביולי, המועד האחרון שבו ניתן להגיש מועמדות. היום (ב') הצליחה שרת המשפטים להסיר את המכשול וברקו תכהן בוועדה.

 

עוד בחדשות:

 

בינואר הקרוב יעזוב יהודה וינשטיין את תפקידו כיועץ המשפטי לממשלה, ובתחילת פברואר אמור להתמנות היועץ החדש, שייבחר על ידי הוועדה.

 

ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת אמורה להצביע ביום רביעי על זהות נציגי הכנסת לוועדה, ואלמלא נפתרה הסוגייה, הקואליציה הייתה נאלצת להסתפק בנציג אחר מטעמה: אלי אללוף (כולנו) או ניסן סלומינסקי (הבית היהודי).

מלבד חברי הקואליציה, הגישו מועמדות גם ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) וח"כ קארין אלהרר (יש עתיד).

 

לאורך היום קיימו גורמים בקואליציה שיחות עם היועץ המשפטי של הכנסת, עו"ד איל ינון, על מנת לפתור הבעיה. השרה שקד פעלה מאחורי הקלעים עם נציגי ראש הממשלה, סיעת הליכוד ומזכירות הכנסת, ותיקנה את רשימת המועמדים.

 

לאחר הבחירה של ועדת החוקה תודיע שרת המשפטים איילת שקד באופן רשמי על הקמת ועדת האיתור לבחירת היועץ המשפטי לממשלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל יוחנן
ח"כ ענת ברקו
צילום: גיל יוחנן
מומלצים