שתף קטע נבחר

ניסיון לצלם סלפי עם ביזון נגמר רע

אמריקאית שטיילה עם משפחתה בפארק הלאומי ילוסטון, חשבה שזה יהיה נחמד להצטלם עם בתה כשברקע, במרחק צעדים ספורים - ביזון. בעל החיים לא אהב את הרעיון והגיב באלימות. הסלפי צולם - המטיילת אושפזה

חיות הבר ממשיכות לגבות מחיר מאלו המנסים לצלם עמם סלפי: אחרי שאתמול סיפרנו על טוד פאסלר שניסה לצלם סלפי עם עכסן וכמעט שילם על כך בחייו - עכשיו תורה של ברנדי בורגס שניסתה לצלם סלפי אקזוטי עם - ביזון. בראיון בלעדי שנתנה לרשת ABC news היא סיפרה על רגעי האימה: "זאת הייתה החווייה הכי מפחידה שחוויתי בחיי עד כה".

 

בורגס, 43, ממיסיסיפי, ביקרה לפני שבוע בפארק הלאומי ילוסטון. בזמן שטיילה על שביל הקרוב לגייזר המפורסם בעולם - "אולד פיית'פול" היא הבחינה בביזון שעמד לא רחוק, חמישה וחצי מטרים ליתר הדיוק, וחשבה לנצל את הרגע לצלם סלפי משפחתי עם בתה כשהחיה ברקע. אך שניות ספורות לאחר צילום התמונה, החל הביזון לרדוף אחר השתיים והצליח להשיג את ברנדי, להתנגש בה במהירות ולהעיפה באוויר.

 

הסלפי - שנייה לפני שהביזון הסתער  (צילם מסך) (צילם מסך)
הסלפי - שנייה לפני שהביזון הסתער (צילם מסך)

ברגע ששתיהן סובבו את הגב בשביל לצלם את הסלפי הנכסף - אדם שעבר במקום אמר לשתיהן שהן עומדות קרוב מדי לחיה המסוכנת. הביזון נבהל וכתגובה החל לרדוף אחר שתיהן והצליח להשיג את האם ולהתנגש בה עם ראשו וקרניו. היא פונתה על ידי משפחתה למרפאה מקמית ולמזלה, יצאה מהארוע עם פציעות קלות בלבד.

 

זו לא הפעם הראשונה שמפגש קרוב בין מטיילי הפארק לחיות הבר השוכנות בו כמעט והסתיים בטרגדיה. מתחילת השנה נספרו כבר חמש התקלויות בין אנשים לבין חיות שיש לשמור מהן מרחק. צפו באחד מהם:

 

בהצהרה שנתן קולין ראוולינג, יערן של אזור "אולד פיית'פול" אמר: "בני משפחת בורגס אמרו שהם קראו גם את שלטי האזהרה המפוזרים בפארק וגם במדריך שקיבלו בכניסה, אך כשראו שמטיילים אחרים מתקרבים לביזון המדובר - הם חשבו שזה בסדר. אנשים חייבים להבין שחיות הבר השוכנות בילוסטון - הן עדיין חיות פרא, גם אם באותו רגע הן נראות נינוחות. לאישה הזאת יש מזל שהפציעות שלה הן קלות בלבד".  

 

ברחבי הפארק הלאומי ילוסטון יערנים, שלטים וחוברות הנחייה מזהירות את המטיילים לשמור על מרחק של מינימום 23 מטרים ביניהם ובין חיות הבר. הדגש מושם בעיקר על שמירת מרחק ביניהם לבין דובי גריזלי והביזונים החיים בפארק. אך למרות האזהרות - אנשים רבים בוחרים להתעלם ובכך מסכנים את חייהם.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
ביזון שצולם ממרחק בטוח
צילום: איי פי
מומלצים