שתף קטע נבחר

חשיפה: מנהל ברכבת התפטר לאחר שנתפס בגניבה

מנהל בכיר ברכבת ישראל נאלץ להתפטר לאחרונה לאחר שנתפס כשהוא גונב ממרכז אבדות ומציאות ברכבת. ברכבת ישראל אישרו את הדברים ויגישו תלונה למשטרה

גנבו מחדר אבידות ומציאות ועבודתם ברכבת הופסקה. ל-ynet נודע כי מנהל בכיר ברכבת ישראל התפטר לפני כשבועיים לאחר שנתפס כשהוא גונב מחדר אבידות ומציאות באחת מתחנות הרכבת בתל אביב. לפי מקורות ברכבת, המנהל הבכיר, מהוותיקים ברכבת ישראל, לא ביצע את המעשה לבדו אלא בעזרת עוד מספר עובדים, בהם מנהל נוסף שזו אינה הפעם הראשונה בה הוא נתפס מבצע עבירה. יש לציין כי ברכבת בחרו שלא להגיש עדיין תלונה מיידית למשטרה.

 

 

רכבת ישראל. העובד הבכיר נתפס (צילום: רועי צוקרמן) (צילום: רועי צוקרמן)
רכבת ישראל. העובד הבכיר נתפס(צילום: רועי צוקרמן)

 

לאחר שהתעורר חשד לגניבה, הותקנו במקום מצלמות אשר תיעדו את העובדים כשהם לוקחים חפצים השייכים לנוסעי הרכבת. העובד הבכיר, בעל ותק רב ברכבת, זכה לדברי גורמים שונים להערכה רבה בתפקידיו עד עתה.

 

ברכבת ישראל אישרו את הפרטים. "בתקופה האחרונה התעורר חשד הנוגע לאופן התנהלות הממונים על חדר האבידות ומציאות, הנמצא בתחנת תל אביב סבידור מרכז, וביוזמת הנהלת רכבת ישראל החלה חקירה סמויה. ממצאי החקירה הפנימית העלו כי אכן נלקחו חפצים ממרכז האבידות והמציאות", כך הבהירו ברכבת.

 

"לאור הממצאים, הופסקה עבודתם של המעורבים באירוע. החקירה והבירורים המשמעתיים עדיין מתנהלים בימים אלו ומיד עם סיומם, תוגש תלונה למשטרה ויועברו אליה כל החומרים שנאספו". עוד אומרים ברכבת כי יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל דיווח על האירוע לשר התחבורה, שר האוצר, מבקר המדינה, לרשות החברות ולחברי דירקטוריון רכבת ישראל. רכבת ישראל, רואה את האירוע בחומרה רבה ומדגישה כי אירועים מסוג זה יטופלו ביד קשה".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רועי צוקרמן
גנב, ופוטר
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים