שתף קטע נבחר

סת' רוגן מציג: מגן דוד נגד חג המולד

כנראה שלסת' רוגן ולאולפני סוני לא היו מספיק צרות עם "ראיון סוף" שסיבך אותם עם צפון קוריאה. בקומדיה "The Night Before" השחקן היהודי נשלח לקבל את פני חג המולד כשהוא לובש סוודר עם מגן דוד בכנסיה וזועק: "לא הרגנו את ישו". האפיפיור נכנס לכוננות ספיגה? צפו והתפללו לטוב

 

 

בחורף 2014 רעמו רשתות התקשורת והאינטרנט כשאולפני סוני נאלצו לגנוז את הקומדיה "ראיון סוף" בכיכובם של סת' רוגן וג'יימס פרנקו וזאת בגלל איומי ממשלת צפון קוריאה ומתקפת ההאקרים שבצילה. בחורף 2015 יחזור רוגן בפרויקט חדש בשליחות סוני אנטרטיינמנט, לרגל חג המולד. לכאורה מדובר בסרט נחמד לחגים, אלא שהטריילר חושף לא מעט גסויות, התנהלות שאינה פוליטיקלי קורקט, ואם לא די בכך: רוגן מופיע בו בכנסיה כשהוא לובש סוודר ועליו מגן דוד - פוטנציאל לעימות עם הממסד הקתולי? השחקן הסורר סבור שלא - למרות שהוא מכריז בסרט: "לא הרגנו את ישו".

 

רוגן מתעקש: "לא הרגנו את ישו". מתוך הטריילר ()
רוגן מתעקש: "לא הרגנו את ישו". מתוך הטריילר
 

בשיחה עם ynet הבהיר רוגן היהודי והבמאי בן עמו ג'ונתן לוין כי אין לנוצרים הקתולים מה לדאוג, ושהקומדיה הפרועה, בה לוקחים חלק גם ג'וזף גורדון לויט ואנתוני מקי, כמעט ואינה מתגרה באנשי הדת (למרות שהטריילר חושף כמה חרדים אוכלים מה שנחשד כאוכל לא כשר). העלילה מלווה שלושה חברים שמנסים לחדש את סיבוב מסיבות הכריסמס המסורתי שלהם עם ביקור חד פעמי בנשף המוטרף ביותר אי פעם בחג המולד. הם יודעים שזה לא יחזור שב. לצד רוגן, גורדון לויט ומקי מככבים בסרט שיצא ב-25 בנובמבר גם  מייקל שאנון, ליזי קפלן ומינדי קלינג.

 

אנתוני מקי, סת' רוגן וג'וזף גורדון לויט על הפוסטר של "The Night Before" ()
אנתוני מקי, סת' רוגן וג'וזף גורדון לויט על הפוסטר של "The Night Before"

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים