שתף קטע נבחר

שרלרואה נקנסה בעקבות התנהגות אוהדיה מול בית"ר

אופ"א החליטה להטיל על המועדון הבלגי קנס בגובה 28 אלף אירו, כמו כן תתבצע סגירת יציעים חלקית במשחק הקרוב במוקדמות הליגה האירופית. מנכ"ל שרלרואה: "אוהבים את הקהל שלנו, אופ"א זאת אופ"א". בית"ר פתחה בקמפיין נגד הגזענות והאלימות

התפרעות אוהדי בית"ר ירושלים במשחק מול שרלרואה במוקדמות הליגה האירופית הסעירה את המדינה כולה. אמנם המועדון הירושלמי עדיין לא קיבל את העונש שלו מאופ"א, אבל הערב (רביעי) התקבלה ההחלטה לגבי הבלגים - שאוהדיהם השתתפו במהומה וחלקם אף הצדיעו במועל יד.

 

אופ"א החליטה לקנוס את שרלרואה ב-28 אלף אירו בעקבות השלכת חפצים אל כר הדשא לפני תחילת המשחק וההצדעה במועל יד במטרה להקניט את אוהדי בית"ר. בנוסף לקנס הכספי, הקבוצה הבלגית שעברה את בית"ר בקלילות לשלב הבא במוקדמות - תסבול מסגירת יציע באצטדיונה הביתי במשחק מול זוריה לוגנסק.

 

הנזק הכלכלי הצפוי לשרלרואה יעמוד על כ-50 אלף אירו, מנכ"ל הקבוצה מהדי באייט הבהיר: "אנחנו אוהבים ומכבדים את האוהדים שלנו אבל אופ"א זאת אופ"א. יש אפס סבלנות לאופ"א מול אירועים כאלה".

 

בית"ר בקמפיין נגד הגזענות והאלימות

בית"ר ירושלים תצא העונה בקמפיין נחרץ וברור - "לא לגזענות, די לאלימות". מבית"ר נמסר הערב: "המועדון אינו רוצה להיות מזוהה עם אירועים אלימים וגזעניים אלא עם ערכי הספורט וקירוב המשפחה. בעונה הקרובה יושקעו משאבים רבים ושיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים על מנת להחזיר את אצטדיון טדי למרתיע ע"י עידוד ותמיכה בלתי פוסקים וחיבוק גדול של הקהל לקבוצה".

 

אוהדי בית"ר. "טדי יהיה מרתיע ע"י עידוד בלתי פוסק וחיבוק הקהל" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי בית"ר. "טדי יהיה מרתיע ע"י עידוד בלתי פוסק וחיבוק הקהל"(צילום: אורן אהרוני)

"מכירת המינויים תתמקד ברצון להביא את המשפחות למגרש ולהעניק חווית צפייה ואהדה ברמה גבוהה. הקבוצה תעלה לשחק כשעל גב החולצה הכיתוב "לא לגזענות, די לאלימות!".

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי שרלרואה מצדיעים במועל יד
מומלצים