שתף קטע נבחר

כדוריד: מכבי ראשל"צ החתימה את דיאן קנקר

הסלובני בן ה-29 יהיה הזר הראשון של גלעד מאור בקדנציה השנייה שלו בסגנית האלופה. גם בני הרצליה התחזקה. נקבע סדר המשחקים של נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם

עונת המלפפונים בליגת העל בכדוריד עלתה מדרגה בשבוע האחרון. בצל פרשת מילורד קריבוקאפיץ' והתביעה שהגישה כנגדו מכבי ראשון לציון, סגנית האלופה הספיקה להחתים זר ראשון לעונה הקרובה.

 

מדובר בדיאן קנקר (29, 1.91 מ'), סלובני המשחק בעמדת המקשר. בין השאר לבש את חולצתן של לאשקו הסלובנית ואף שיחק עימה בליגת האלופות, משקוב ברשט הבלארוסית, ובילאר הצרפתית.

 

קבוצתם החתימה זר איכותי. אוהדי מכבי ראשל"צ (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קבוצתם החתימה זר איכותי. אוהדי מכבי ראשל"צ(צילום: עוז מועלם)

 

קנקר אמור להגיע לארץ כבר בשבוע הבא ולערוך יחד עם ראשון לציון את אימון הבכורה לקראת עונת 2015/16.

 

בני הרצליה מתחזקת

אחת הקבוצות המאכזבות של העונה החולפת הייתה ללא ספק בני הרצליה. למרות ציפיות להפוך לקבוצת צמרת לגיטימית הסתבכו השרונים בתחתית ולא היו רחוקים מלרדת לליגת המשנה. בסופו של דבר הם שרדו וכלקח החליטו לצרף שחקנים מוכחים שיאזנו את השורות.

 

לשם כך החתימו בהרצליה שני זרים, דושאן סיפקה מקשר סרבי בן 27 ששיחק בעונה האחרונה בליגה במדינתו, ואת סשה פוליג'יזוביץ' (26) הבוסני שהעביר את 2014/15 בליגה הטורקית. כמו כן, המרכז תומר שמעוני שב להרצליה אחרי תקופה במכבי תל אביב. גם הפיבוט אלעד קפון שזכה עם הפועל ראשון לציון בדאבל ישוב לשרון.

 

יפתח מול אסטוניה. קרלן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יפתח מול אסטוניה. קרלן(צילום: ראובן שוורץ)

 

נקבע סדר המשחקים של נבחרת ישראל במוק' אליפות העולם

הכחולים-לבנים שיודרכו ע"י פר קרלן החל מהקמפיין הקרוב יארחו כזכור את מוקדמות אליפות העולם בהיכל קבוצת שלמה בתל אביב.

 

משחק הפתיחה ייערך ב-5 בנובמבר מול אסטוניה. למחרת תתמודד הנבחרת נגד גיאורגיה ובשבת מול פורטוגל. הנבחרת שתסיים ראשונה בבית תעפיל לפלייאוף על הזכות להשתתף באליפות העולם שתיערך בצרפת ב-2017.

 

מי שהגיע לראשונה לישראל הוא מאמן נבחרת הנוער החדש, דאמיר אקליץ' הקרואטי שייצא עם נבחרתו ב-16 באוגוסט לטורניר בהונגריה (יחד עם נבחרות העתודה והנערות).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מור שאולי
גלעד מאור
צילום: מור שאולי
מומלצים