שתף קטע נבחר

השחקן ביל מארי מצטרף ל"מכסחי השדים 3"

ביל מארי מצטרף לצוות שחקני "מכסחי השדים 3", הסרט השלישי בפרנצייז הקאלט משנות השמונים בו כיכב לצד דן אקרויד. הודעת השתתפותו המפתיעה מגיעה לאחר תקופה ארוכה בה הצהיר כי לא ייקח חלק בפרויקט, שעתיד לצאת לאקרנים ב-2016

השחקן המוערך ביל מארי, מי שגילם את דמותו של ד"ר פיטר ונקמן בלהיט הקאלט "מכסחי השדים" מ-1984 ובסרט ההמשך "מכסחי השדים 2" מ-1989, ישוב לשחק גם בסרט השלישי בסדרה, "מכסחי השדים 3". ההודעה המפתיעה, שהתפרסמה במגזין "הוליווד ריפורטר", מגיעה לאחר תקופה ארוכה בה הצהיר כי לא ייקח חלק בהמשכון בבימויו של פול פייג, שמצטלם בימים אלו ועתיד לצאת לאקרנים בארצות הברית ביולי, 2016. 

 

ביל מארי. השדים במתח (צילום: GettyImages) (צילום: GettyImages)
ביל מארי. השדים במתח(צילום: GettyImages)
 

בראיון ל-ynet מן השנה שעברה טען השחקן בן ה-64 כי אינו מוצא סיבה ממשית לשוב לתפקיד המכסח המיתולוגי משנות השמונים, אותו גילם לצד דן אקרויד. "עשינו את 'מכסחי השדים' הראשון - אחד הסרטים המבדרים בכל הזמנים. ואז עשינו את השני, והוא היה בסדר, לא יותר.

 

"אז מה, עכשיו נעשה סרט שלישי? לו היינו יכולים ליצור אחד שיהיה טוב כמו הראשון, זה היה נפלא. זה אפילו יכול היה להיות מספיק טוב אם סרט כזה היה ברמה של השני. אבל הנה, היה 'הסנדק', ואז 'הסנדק 2', ואז 'הסנדק 3'. האם באמת רצית את השלישי? כל השחקנים המובילים נטשו אותו עוד לפני שהצילומים התחילו".

 

בראיון בתוכניתו של דיוויד לטרמן מראשית השנה הוסיף מארי לבטל את הספקולציות בדבר השתתפותו בסרט השלישי, ואף כינה אותן "הסיוט הגדול שלי". "מדובר בקשקושים", הוסיף. כעת, מסתמן כי הסיוט הגדול של מאריי, וחלומם של מעריצים רבים, עומד להתממש.

 

ב"מכסחי השדים 3" ישתתפו גם מליסה מקארתי, קריסטן וויג, קייט מקינון, לסלי ג'ונס וכריס המסוורת'.

 

ביל מאריי ודן אקרויד ()
ביל מאריי ודן אקרויד
 

 

הקץ להכחשות. מארי בתוכניתו של לטרמן 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים