שתף קטע נבחר

בקרוב נוכל להטעין את הרב קו מהבית

בשבוע הבא 1,000 איש ישתתפו בפיילוט של משרד התחבורה במסגרתו יוכלו לטעון את הרב קו שלהם דרך מחשב אישי. התשלום יהיה באשראי

משרד התחבורה ופורום מפעילי התחבורה הציבורית, יחלו בשבוע הבא בניסוי, במסגרתו יתאפשר לנוסעים לטעון את הנסיעות בכרטיס הרב קו , באמצעות כרטיס אשראי, דרך המחשב האישי. כך הודיע היום (ב') שר התחבורה, ישראל כץ.

 

כתבות נוספות בנושא בערוץ הכלכלה:

 

בפיילוט שייערך בגוש דן, ישתתפו 1,000 נוסעים, שיקבלו לידיהם התקן USB חכם ללא תשלום,  ולטעון באמצעותו את כרטיס הרב קו בסכום המבוקש. חלוקת המכשירים לנסיינים, תתבצע על ידי החברות הנכללות בפיילוט: קווים, מטרופולין, סופרבוס, אפיקים, אגד תעבורה ודן.

 

כיום בעלי כרטיס רב קו, יכולים לטעון את הכרטיס באמצעות הנהג או על ידי עמדות טעינה הפרוסות ברחבי הארץ ובמרכזי שירות. השירות החדש, יחסוך לנוסעים את הצורך להגיע פיזית למרכזי השירות.  

 

שר התחבורה ציין כי הפיילוט, שיימשך כשבועיים, נועד לאפשר למשרד התחבורה ולמפעילי התחבורה הציבורית, לבחון את ההיבטים שונים של מתן השירות, כמו למשל: אופן טעינת הכרטיס באינטרנט, נושא האבטחה, המסלקה והלוגיסטיקה, במטרה להפיק לקחים שיאפשרו להרחיב את השירות לכל חלקי הארץ. "בזכות השירות החדש כל מחשב ביתי יכול לשמש כעמדת טעינה של כרטיס הרב קו ולחסוך לנוסעים זמן יקר בהמתנה לטעינת הכרטיס אצל נהג האוטובוס או בעמדות השירות" הוסיף כץ. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: רועי צוקרמן
עמדת טעינה של רב קו. בקרוב לא נזדקק לה?
צילום: רועי צוקרמן
מומלצים