שתף קטע נבחר

מעמדו של מנדיונדו בהפועל ת"א מתערער

אחרי ההפסד 3:2 למכבי פ"ת, במועדון העבירו ביקורת על המאמן הספרדי: "אנחנו מקווים מאוד שלא נפלנו איתו. הוא לא מצליח לחבר את הקבוצה". שחקנים: "האימונים שלו מורכבים בעיקר ממשחקונים, אין טקטיקה". אפשרות: לינגנה יושאל וסליחי יצורף

מעמדו של מאמן הפועל ת"א, ססאר מנדיונדו התערער עוד לפני מחזור הליגה הראשון. בקבוצה העבירו ביקורת על הספרדי והטענה היא כי למרות שהתקציב גדל ועומד על יותר מ-40 מיליון שקל לא ניכר חיבור בין השחקנים ו/או טביעת אצבע של מאמן.

 

 

לא מן הנמנע כי פתיחת עונה לא טובה של הפועל גם בליגה תוביל לשינוי מהיר בעמדת המאמן. "אנחנו מקווים מאוד שלא נפלנו עם המאמן הזה, בינתיים זה לא נראה טוב וזו העמדה החשובה ביותר שלנו. הוא לא מצליח לחבר את הקבוצה", אמרו במועדון.

 

גם שחקנים ביקרו את הספרדי: "האימונים שלו מורכבים בעיקר ממשחקונים, אין טקטיקה, רק קצת לפני המשחק. יכול להיות שכל השחקנים לא בכושר? הכל אצלנו מקרי, משהו לא מובן אצלו". ההערכה היא כי הפועל תעניק למנדיונדו קרדיט, אבל הוא יהיה מוגבל אם פתיחת העונה לא תהיה משביעת רצון. אם אכן יוחלט להחליפו ימונה ישראלי במקומו.

 

מנדיונדו עצמו אמר לאחר המשחק: "אני יוצא מרוצה. יש שיפור ואנחנו עם הפנים לליגה, שזה מה שחשוב. גביע הטוטו היה הכנה, באף אחד מהמשחקים האלה לא יכולנו לשחק עם כל הסגל שלנו, נצטרך לשפר הרבה דברים לקראת בית"ר. אני לא מרגיש לחץ ואני חושב שהוא לא קיים. אם אין לך עבודה ואין לך בית אז אתה צריך להיות בלחץ. הפועל לא משחקת ברמה שהיא צריכה לשחק, האשם העיקרי הוא אני".

 

מנדיונדו. כבר מעמדו התערער (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מנדיונדו. כבר מעמדו התערער(צילום: ראובן שוורץ)

 

בהפועל מחפשים פיתרונות לעמדת החלוץ. אחת האפשרויות היא כי איסואנילה לינגנה יושאל לקבוצה אחרת ובמקומו יגיע החלוץ האלבני חמדי סליחי, בעיקר בשל החולשה של דודו ביטון. במקביל בוחנים אפשרות לקבל את שובל גוזלן או שחר הירש ממכבי חיפה.

 

אוהדי הפועל זעמו אתמול על ההאשמה כי בשלט הענק שתלו בשער חמש לקראת המשחק נגד מכבי פ"ת נטען כי אותיות הא' בשמות חברי המועצה של עירית ת"א בתקופת הריסת אוסישקין צוירו כצלבי קרס.

 

סליחי. יגיע להפועל ת"א? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
סליחי. יגיע להפועל ת"א?(צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי דין ודברים בין האוהדים למשטרה, עוד לפני תחילת המשחק, הוחלט להתיר את הנפת השלט ביציע, מאחר הציור בשלט אינו חד משמעי. אוהדי הפועל הציגו שלטים מהעבר עם אותו ציור של ה-א', ואף שוחחו בעניין עם אמיר כבירי, והבהירו בפניו את הנושא.

 


 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ססאר מנדיונדו
צילום: עוז מועלם
מומלצים