שתף קטע נבחר

פמיניסטית בטינדר? לגברים זה פחות מסתדר

לורה נובק החליטה לערוך ניסוי, ובשורת הביוגרפיה בחשבון הטינדר שלה, היא כתבה מילה אחת בלבד: "פמיניסטית"

"כך ניראית פמיניסטית". לורה נובק, מתוך האינסטגרם (צילום: Instagram) (צילום: Instagram)
"כך ניראית פמיניסטית". לורה נובק, מתוך האינסטגרם(צילום: Instagram)

 

ימין או שמאל, רק מיזוגיניה וחול. לא משנה לאן תניפו את האצבע שלכן בטינדר, כנראה שתתקלו בלא מעט שנאת נשים. זה בדיוק מה שניסתה להראות לורה נובק, כשפתחה חשבון טינדר, ובשורת הביוגרפיה הסתפקה במילה אחת שלהרבה גברים אומרת כבר הכל: "פמיניסטית".

 

מהר מאד החלו לצאת כל המיזוגיניים מהחורים, כשהם מטיחים בה האשמות שנעות בין בורות, סקסיזם ועד לאיומים של ממש. בחור אחד למשל, כתב לה: "אני יכול לראות למה את עדיין רווקה". משפט שלא הותיר את נובק חייבת: "בגלל שכל הגברים שאני פוגשת הם אפסים כמוך? חוץ מזה, אני תופסת את ראשי כדי לנסות ולהבין איך אתה מנסה לפגוע בי עם המשפט הזה, בזמן שאתה נמצא באותו סטטוס בעצמך".

 

"את כל כך רעה", אמר לה מישהו אחר, אחרי שהשיבה לו שזה ממש לא עניינו אם היא בתולה או לא. ועל כך ענתה לו נובק: "הבנתי, כי לקבוע גבולות אישיים באשר לקיום שיחות מיניות עם זרים באינטרנט זאת רשעות".

 

בחור נוסף, איתו לא החליפה מילה, החליט לכתוב לה מגילה שלמה שכל כולה כתב אישום על איך היא בכלל מזיקה לנשים ולפמיניזם עם הקביעה הזאת שהיא פמיניסטית, ועל איך כדי להגיע לשוויון – היא תהיה חייבת במוקדם או במאוחר את עזרתו של המין הגברי. כמה מתחשב מצידו! ואיך אפשר בלי השאלה "אז למה את בטינדר אם את פמיניסטית?", שהניבה את התשובה המושלמת: "למה אתה חושב שסקס מזדמן וכבוד לנשים לא יכולים ללכת ביחד?"

 

"אני רואה למה את רווקה" (צילום: Instagram) (צילום: Instagram)
"אני רואה למה את רווקה"(צילום: Instagram)

 

 

"הביוגרפיה הכי גרועה שיש" (צילום: Instagram) (צילום: Instagram)
"הביוגרפיה הכי גרועה שיש"(צילום: Instagram)

 

"למה פמיניזם מזיק לדעתי" (צילום: Instagram) (צילום: Instagram)
"למה פמיניזם מזיק לדעתי"(צילום: Instagram)

 

 

לאור התגובות הרבות שקיבלה, החליטה נובק לפתוח חשבון אינסטגרם בשם "פמיניסט טינדר", אשר מורכב כולו מצילומי מסך של השיחות שקיימה. התוצאה משעשעת מאד - יותר הודות לתשובותיה השנונות של נובק, ופחות בגלל הרשעות והשנאה שהתקבלו. בימים האחרונים חשבון האינסטגרם של נובק הולך ותופס תאוצה, וכרגע הוא עומד על 36 אלף עוקבים.

 

"כפמיניסטיות, כל הזמן אנחנו שומעות מגברים שכבר הגענו לשוויון", אמרה נובק לכתב ה'האפינגטון פוסט'. "אך נראה לי שדרך פרסום השיחות האלה ניתן להראות, שלפחות בעולם הדייטינג, השוויון עוד רחוק".

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים