שתף קטע נבחר

גל מקל חתם בכוכב האדום בלגרד

גארד נבחרת ישראל חתם לשנתיים בקבוצה הסרבית בה ישחק גם אקס מכבי ת"א, סופוקליס שחורציאניטיס. מקל: "כיוונתי לחוזה מובטח ב-NBA, אבל כשזה לא הגיע העדפתי ללכת על בטוח. בחרתי במועדון עם אופי. זו קבוצה שמכוונת גבוה עם קהל מהטובים באירופה"

עכשיו זה רשמי. גל מקל ישחק בעונה הקרובה בכוכב האדום בלגרד אחרי שחתם הבוקר (ה') על חוזהו לעונה עם אופציה לעונה נוספת. מקל השוהה בתקופה זו בזאגרב בטורניר ההכנה עם נבחרת ישראל ישתף פעולה עם אקס מכבי ת"א, סופוקליס שחורציאניטיס החתום אף הוא בכוכב האדום.

 

 

מקל מסר בתגובה: "אני מאוד שמח ומתרגש להצטרף לכוכב האדום, מועדון עם אחד הקהלים הטובים באירופה, מועדון שמכוון גבוה ורוצה להתמודד על תארים. אני מחכה לפגוש את האוהדים ולעזור לקבוצה לעמוד ביעדים שלה ביורוליג, בליגה האדריאטית ובליגה הסרבית".

 

גל מקל. עובר לסרביה (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
גל מקל. עובר לסרביה(צילום: יאיר שגיא)

 

מקל הוסיף: "זה היה קיץ ארוך עם הרבה אפשרויות והחלטות לקבל. מהצד שלי אני יכול להגיד שמהרגע שנגמרה העונה שעברה רציתי, כיוונתי והתרכזתי באפשרות לחזור ל-NBA ולקבל חוזה מובטח. לאורך התקופה היו לי הצעות מצוינות שאני מאוד מעריך מהארץ ומאירופה, הצעות שלא יצאו לפועל בגלל הרצון שלי להיות סבלני ולחכות ל-NBA. נתתי לעצמי מסגרת של זמן לחכות לחוזה מובטח ב-NBA וברגע שזה לא הגיע עד התאריך שהצבתי לעצמי הייתי צריך לקבל החלטה".

 

"לי ולסוכן שלי היו הרבה שיחות עם קבוצות

 NBA ובסופו של יום היו לי שלוש הצעות לחוזה לא מובטח ולהגיע למחנה קדם עונה. אני אף פעם לא מפחד להמר על יכולת אבל בעקבות החוויה מהעונה שעברה שבה מצאתי את עצמי בלי קבוצה אחרי קדם עונה מצוין החלטתי שאני רוצה ללכת על בטוח ולא להיות בחוסר ודאות. חיכיתי להצעה והסיטואציה הנכונה ומאוד שמחתי כשהיא הגיעה מהכיוון של הכוכב האדום. היתה לי אפשרות ללכת לקבוצות עם תקציב גבוה יותר באירופה, אבל בחרתי להגיע למועדון עם אופי, מועדון עם שאיפות, מועדון שאני אהיה בו חלק מאוד משמעותי. אני לא אוהב לחשוב רחוק מדי, אני מאמין שעוד יהיו לי הזדמנויות לחזור ל-NBA אבל כל מה שאני רוצה כרגע זה לעשות עונה מצוינת ויציבה ברמה הכי גבוהה של אירופה".

 

גל מקל. לא חוזר לארץ (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
גל מקל. לא חוזר לארץ(צילום: gettyimages)

 

מקל סיכם: "אני שמח מאוד על החתימה מחכה כבר לפגוש את החברים לקבוצה והאוהדים ולא פחות חשוב אני שמח שאני מגיע לאליפות אירופה עם הנבחרת מרוכז ובראש שקט, כי הנבחרת זה הדבר שחשוב לי יותר מהכל כרגע".

 

מאז שהפך לישראלי השני בליגה הטובה בעולם, הספיק מקל לשחק בדאלאס מאבריקס, ניו אורלינס פליקאנס, טקסס לג'נדס (קבוצת הפיתוח של דאלאס), אחרי שחזר לאירופה הוא חתם בניז'ני נובגורוד הרוסית.

 

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים