שתף קטע נבחר

הובאן: "עד עכשיו יש לנו סיוטים מגמר הגביע"

קשר הפועל ב"ש בונה על נקמה במכבי ת"א על התבוסה ההיא (2:6) כבר במשחק נגדה מחר (ראשון, 20:55, טדי). 20 אלף צופים צפויים להגיע לטדי. מהראן ראדי עשוי לפתוח נגד האקסית

הפועל באר-שבע השלימה אחר-הצהריים (ש') את ההכנות למשחק המסקרן מחר (20:55) נגד מכבי תל-אביב באצטדיון טדי. כ-20,000 צופים אמורים לחזות בהתמודדות, מתוכם לא יותר מ-7,000 צהובים שימוקמו ביציע הדרומי. האדומים ישבו ביציע המזרחי וביציע המערבי.

 

 

הקשר רועי גורדנה התלונן על כאבים בברכו והאבחנה היא שהוא סובל מכריש דם. הוא נטל חלק כמעט בכל האימון המסכם יחד עם חבריו. במידה והמאמן, ברק בכר, יחליט לא לפתוח עימו, מהראן ראדי יתפוס את מקומו בקישור. מבחינת ראדי מדובר בפעם הראשונה בה הוא יפגוש את קבוצתו בשלוש העונות האחרונות. מעבר לכך צפוי בכר להמשיך לתת קרדיט להרכב שפתח בניצחון 1:3 על עירוני ק"ש.

 

ראדי חוגג בגמר הגביע ההוא. הפעם הוא ילבש אדום (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ראדי חוגג בגמר הגביע ההוא. הפעם הוא ילבש אדום(צילום: אורן אהרוני)

יהיה זה המפגש הראשון בין הקבוצות מאז גמר הגביע בעונה שעברה, אז הנחילו הצהובים לדרומיים את אחת התבוסות המשפילות בתולדות המועדון: 2:6. הקשר הרומני של ב"ש, אובידיו הובאן, שכבש בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות (בין היתר גם בגמר הידוע לשמצה), סיפר בראיון בארצו על התחושות מאז אותו ערב: "את העונה שעברה פתחנו עם ניצחון נגדם בבית שלנו, אבל אחר כך הם היכו בנו. התבוסה הקשה ביותר הייתה בגמר הגביע. עד עכשיו יש לנו סיוטים מזה. אני מקווה לנקום בהם בהזדמנות הראשונה שתהיה לנו, כבר ביום ראשון".

 

הובאן נדרש להתייחס גם לעליית האלופה הישראלית לליגת האלופות: "מכבי לא מוכרת באירופה והיא שיחקה נגד באזל, שיש לה שמות מוכרים, אבל זה מה שיפה בכדורגל. ראיתי את שני המשחקים וראו ששחקני מכבי רצו יותר לעלות לליגת האלופות. הם עבדו קשה כדי להשיג את זה והוכיחו שבנקודת הזמן הזאת הם הכי טובים בישראל. עכשיו הם קוצרים את הפירות של העבודה שנעשתה שם בשנים האחרונות".

 

הובאן. מפנטז על נקמה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הובאן. מפנטז על נקמה(צילום: ראובן שוורץ)

 

הרכב משוער: דודו גורש; בן ביטון, שיר צדק, וויליאם סוארז, אופיר דודזאדה; ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, מהראן ראדי רועי גורדנה), מאור מליקסון, מאור בוזגלו; בן שהר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי שריר
אובידיו הובאן
צילום: אפי שריר
מומלצים