שתף קטע נבחר

יורוליג: אלכסיי שבד שיאן השכר, ג'ורדן פרמאר מדורג רק במקום ה-27

הגארד הרוסי של חימקי מוסקבה מרוויח 3.4 מיליון יורו לעונה ונמצא לפני רודי פרננדס (2.8), ג'ואל פרילנד (2.7) ו-ואסיליס ספאנוליס (2.6). המתאזרח של מכבי ת"א הוא אומנם המרוויח הבכיר אצל הצהובה, אבל שכרו (1.35) מדרג אותו בתחתית העשירייה השלישית

רגע לפני שעונת היורוליג נפתחת, פורסמה באופן לא רשמי רשימת המרוויחים הגדולים ביותר במפעל הבכיר של אירופה. למרות ההיסטוריה ומיקומה של מכבי ת"א בצמרת היבשת מבחינת הישגים, בכל מה שקשור לשכר היא רחוקה מאוד מהקבוצות הגדולות.

 

שיאן השכר האירופי הוא אלכסיי שבד הרוסי, ששיחק בעונה החולפת בפילדלפיה, ניו יורק ויוסטון, וחתם הקיץ בחימקי מוסקבה עבור 3.4 מיליון יורו לעונה. במקום השני נמצא רודי פרננדס, שזכה לאחרונה עם נבחרת ספרד באליפות אירופה וזוכה לשכר נאה של 2.8 מיליון יורו מריאל מדריד. 

 

שבד. מה-NBA לשיאן השכר האירופי (צילום: AP) (צילום: AP)
שבד. מה-NBA לשיאן השכר האירופי(צילום: AP)

 

ג'ואל פרילנד (2.7), ואסיליס ספאנוליס (2.6) וננאד קרסטיץ' (2.5) סוגרים את רשימת חמשת המרוויחים הגדולים ביבשת.

 

ועכשיו למכבי ת"א. ג'ורדן פרמאר, אחד המרוויחים הגדולים בתולדות המועדון התל-אביבי (1.35 מיליון יורו), מדורג רק במקום ה-27. דווין סמית', שזכה לחוזה חדש ומתגמל בסך 1.15 מיליון יורו לשלוש שנים, מדורג שמונה מקומות מתחתיו, כשטיילר רוצ'סטי (מקום 49) הוא השחקן האחרון של הצהובים ברשימת 50 המרוויחים המובילים ביורוליג עם 910 אלף יורו לעונה.

 

פרמאר. יש לו סיבות לחייך (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פרמאר. יש לו סיבות לחייך(צילום: עוז מועלם)

 

ומה עם האקסים של מכבי ת"א? טייריס רייס שעזב את המועדון לטובת הכסף הגדול של חימקי מוסקבה מרוויח 2.3 מיליון יורו (מקום 9), ריקי היקמן מרוויח 1.5 מיליון יורו בפנרחבצ'ה ומדורג במקום ה-27.

 

עוד כמה נתונים מעניינים: חואן קרלוס נבארו הוא השחקן המבוגר ברשימה (35), כשלחשבון הבנק שלו נכנסים בכל עונה 2.5 מיליון יורו מברצלונה. בוגדאן בוגדנוביץ' הסרבי הוא השחקן הצעיר (23) שמרוויח את הסכום המרשים ביותר (1.3 מיליון יורו).

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ג'ורדן פרמאר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים