שתף קטע נבחר

מכה להפועל ב"ש: בוזגלו ייעדר שבועיים

הקשר סובל כבר תקופה ארוכה מכאבים בשרירי הבטן ובהתייעצות עם הצוות הרפואי הוחלט שהוא יזכה למנוחה. יחמיץ את המפגש מול מכבי פ"ת ואת צמד משחקי הנבחרת הקרובים במוקדמות היורו

מכה להפועל באר שבע: הקשר מאור בוזגלו סובל כבר תקופה ארוכה מכאבים בשרירי הבטן ובהתייעצות עם הצוות הרפואי הוחלט שהוא ינוח לפחות שבועיים. בוזגלו יחמיץ את משחק הבית בשבת נגד מכבי פ"ת ואת משחקי הנבחרת נגד קפריסין ובלגיה במוקדמות היורו.

 

 

עוד שחקן שיחמיץ בוודאות את המשחק נגד מוליכת הטבלה הוא החלוץ בן שהר, שעדיין מתאושש מפציעה בשריר הארבע ראשי בירך. גם הוא יחמיץ את צמד משחקי הנבחרת ובמועדון מקווים שלאחריהם הוא כבר יוכל לשוב לפעילות מלאה. היום (ג'), לאחר האימון, יתברר מצבם של מאור מליקסון, אליניב ברדה ואובידיו הובאן, שנפצעו בהפסד בשבת 1:0 להפועל עכו.

 

בבירת הנגב מייחסים חשיבות רבה למשחק בשבת נגד פ"ת בטוטו-טרנר. כל תוצאה מלבד ניצחון תגביר את הלחץ הרב ששורר סביב בקבוצה. את מירב חיצי הביקורת סופג המאמן ברק בכר

. מספר רב יחסית של שחקנים לא מרוצים ממעמדם ומכך שבכר לא נותן להם מספיק דקות משחק.

 

שחקן בקבוצה תיאר: "מאז שהתחילה העונה, ברק לא מכבד חלק מהשחקנים והיה ברור שבסופו של דבר יראו את זה על כר הדשא". מנגד, גורם בצוות המקצועי סיפר: "בכל קבוצה יש שחקנים שממורמרים מכך שהם אינם משחקים. גם במכבי ת"א זה קורה. ניצחון אחד ושוב לא ישמעו מהם".

 

המשטרה אישרה להכניס לאצטדיון 15,400 אוהדים, 700 מתוכם אוהדי היריבה, אך הערכה שיגיעו הרבה פחות מפ"ת. מכירת הכרטיסים למשחק החלה כבר ביום ראשון בצהריים ובמועדון מעריכים שעד ההתמודדות לא יישארו כרטיסים בקופות לאוהדי ב"ש.

 


 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מאור בוזגלו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים