שתף קטע נבחר

סמים נפלו מהשמיים על בית: "הכלב כמעט נהרג"

משפחת דונלי מאריזונה גילתה שהרעם העוצמתי ששמעה בלילה הוא בעצם חבילה עם 12 ק"ג מריחואנה, שעשתה חור בגג החניה והרסה את מלונת הכלב. כנראה מדובר ב"תאונת עבודה" של מבריחי סמים בטיסה ממכסיקו

מלונה תמימה עם סמים בשווי 10,000 דולר (צילום: Nogales Police) (צילום: Nogales Police)
מלונה תמימה עם סמים בשווי 10,000 דולר(צילום: Nogales Police)

בום חזק, שנשמע ממש כמו רעם עוצמתי, העיר בבהלה משפחה בעיר נוגאלס שבאריזונה, שהניחה כי כנראה מדובר בסערת מונסון טיפוסית וחזרה לישון. רק כשקמו בבוקר גילו בני המשפחה כי חור נפער בחניית הבית וישנן חתיכות עץ מפוזרות על הקרקע – ולצדן חבילת מריחואנה שנפלה מהשמיים היישר על מלונה, ובמזל לא פגעה בכלב.

 

עוד סיפורים מרתקים מהעולם בדף הפייסבוק של דסק החוץ

 

החבילה, שהכילה כ-12 קילוגרמים של מריחואנה, ככל הנראה נפלה בטעות מכלי טיס של מבריחי סמים. שוטרים בעיר נוגאלס, הנמצאת ממש על גבול ארה"ב-מכסיקו, אמרו כי שווי החבילה עומד על כ-10,000 דולרים.

 

"הכול פשוט נפל על המלונה של הכלב שלנו", סיפרה מאיה דונלי, שמצאה את החבילה השמימית, לכלי תקשורת מקומיים. "זה עשה חור עגול ומושלם בגג החניה שלנו". מפאת קרבתה לגבול המכסיקני, דונלי אמרה שהיא הניחה שבחבילה כנראה יש סמים. היא התקשרה לבעלה ביל מיד כשמצאה את החבילה, והוא אמר לה להתקשר למשטרה ולדווח על התאונה המשונה.

"חור מושלם בגג". בית משפחת דונלי (צילום: Nogales Police) (צילום: Nogales Police)
"חור מושלם בגג". בית משפחת דונלי(צילום: Nogales Police)
 

הזוג דונלי סיפר שהשוטרים שחקרו את המקרה אמרו להם שמטוס אולטרלייט שהבריח מריחואנה ממכסיקו כנראה השליך בטעות חלק מהסחורה מוקדם מדי, לפני ששאר החבילות נזרקו באזור קצת יותר צפוני משם.

 

מפקד משטרת נוגאלס, דרק ארנסון, סיפר לעיתון "נוגאלס אינטרנשיונל" שזו הפעם הראשונה מאז שנכנס לתפקיד לפני שלוש שנים שבה הוא רואה שחבילת סמים פוגעת במבנה. "מישהו ללא ספק עשה טעות, ומי יודע מה תהיה התוצאה של הטעות הזו עבורם", אמר. המשטרה מנסה לקבוע אם אכן החבילה הועברה בכלי טיס קל או שמא במטוס זעיר ללא טייס. טיסות הברחה מסוג זה לרוב נעשות בשעות הלילה.

 

מאיה דונלי אמרה שהיא לא חושבת שמישהו יגיע לביתה ויחפש אחר הסמים, שבינתיים הועברו למשטרת נוגאלס. מפקד המשטרה הסכים עם כך, אך אמר שבכל זאת הוחלט להגביר סיורי שוטרים בשכונה של משפחת דונלי.

 

עלויות התיקונים בבית דונלי יעמדו על כ-500 דולר, וגם צריך לקנות מלונה חדשה לרועה הגרמני שלהם, האלק. אבל האירוע היה יכול להסתיים בצורה הרבה יותר גרועה עבור הזוג ושלושת ילדיהם. "החבילה נחתה בצד של הבית שרחוק מחדרי השינה", סיפרה דונלי, "וזה מזל גדול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Nogales Police
סמים נפלו מהשמיים - היישר על בית פרטי
צילום: Nogales Police
מומלצים