שתף קטע נבחר

אינייסטה בחוץ לחודש, ונגר: "אנחנו במצב רע"

קפטן ברצלונה נפגע בשריר הירך האחורי בניצחון על לברקוזן (1:2) ויצטרף למסי הפצוע. אנריקה נגד הקהל בקאמפ-נואו: "צריך לתמוך בקבוצה גם בפיגור". מנג'ר ארסנל לעיתונאים ה-3:2 לאולימפיאקוס: "אני לא חייב לכם הסברים". מוריניו אחרי ה-2:1 מול פורטו: "תירגלנו עשרות מצבים נייחים - וספגנו מהם"

ברצלונה נזכרה אמש כמה קשה להסתדר ללא ליאו מסי. הכוכב הפצוע, שייעדר כחודשיים בגלל פגיעה ברצועות הברך, לא עמד לרשותה של האלופה הספרדית במשחק הביתי מול לברקוזן בליגת האלופות וצפה בחבריו לקבוצה נחלצים מפיגור ויוצאים עם ניצחון דחוק (1:2) הודות לשני שערים מאוחרים של סרג'י רוברטו (80) ולואיס סוארס (82).

 

  • לא ייאמן: המחדל מאחורי הפציעה של ליאו מסי

 

אלא שרשימת הפצועים של הקטאלונים לא הסתיימה אצל הארגנטינאי. אנדרס אינייסטה נטש את כר הדשא לאחר שעה של כדורגל כשהוא אוחז בשריר הירך האחורי. כעבור זמן קצר הגיע הבשורה מצד המועדון: הקפטן בן ה-31 בחוץ לחודש.

 

"מדובר בבשורות עצובות, ראשית עבור אנדרס, אבל גם בגלל הפציעות הרבות שלנו - זה נראה כמו בדיחה", אמר המאמן לואיס אנריקה ומיד עבר להחמיא לשחקנין על הקאמבק: "לקבוצה שלי יש רוח לחימה מיוחדת. שיחקנו ללא השחקן הטוב ביותר שלנו. זה לא הגיוני להשוות את יתר השחקנים למסי, אבל הם נתנו את הכל".

 

במקביל, אנריקה מתח ביקורת על הקהל בקאמפ-נואו, שלא העניק לקבוצתו את התמיכה הנדרשת בשעה שזו הייתה בפיגור: "אנחנו ראויים ליותר קרדיט. צריך לתמוך בקבוצה, ולא רק כשהכל הולך כשורה. השחקנים רצים ומתאמצים מדי משחק והם צריכים לקבל תמיכה".

 

ונגר לעיתונאים: "לא חייב לכם הסברים"

המפסיד הגדול ביותר של ליל משחקי אמש היה ללא ספק ארסן ונגר. אחרי שארסנל שלו הובכה במחזור הפתיחה עם הפסד בחוץ לדינמו זאגרב, הגיעה אולימפיאקוס לאצטדיון האמירויות, יצאה ממנו עם 2:3 מדהים ופגעה קשות בסיכויי התותחנים להעפיל לשלב הבא - בטח כששני המפגשים הבאים שלה הם מול באיירן מינכן הלוהטת.

 

שני האחראים הראשיים להפסד של ארסנל. ונגר ואוספינה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
שני האחראים הראשיים להפסד של ארסנל. ונגר ואוספינה(צילום: רויטרס)

 

ונגר, כהרגלו, נכנס למגננה. כשנשאל מדוע פתח בשער עם דויד אוספינה ולא עם פטר צ'ך, הגן המנג'ר הצרפתי על הקולומביאני, שטעות מזעזעת שלו - השמטה של כדור קרן פשוט - עלתה ללונדונים בספיגה.

 

"אני לא חייב לשבת כאן ולתת לכם הסברים על כל החלטה שאני לוקח. אתם רשאים לשפוט אותי", אמר ונגר במסיבת העיתונאים. "אני מבצע את הבחירות להרכב ואני אחראי להן, ואני גם יודע דברים רבים שאתם לא. אי אפשר לבחור את ההרכב ע"י סקר של דעת הקהל. שוער יכול לטעות, זו לא הסיבה להפסד שלנו".

 

על המשחק עצמו והסיכויים להעפיל שלב, הוסיף הצרפתי: "חזרנו לעניינים אבל ישר איפשרנו לאולימפיאקוס לעלות ל-2:3, וזו היתה נקודת המפנה. אנחנו מרגישים אשמים כיוון שהענקנו ליריבה שלנו שערים קלים. התוצאה מותירה אותנו במצב רע, אבל אנחנו עדיין במאבק. נצטרך להוציא תוצאה במשחק הבא מול באיירן מינכן".

 

שמחה גדולה הלילה. קסיאס חוגג ניצחון גדול על מוריניו (צילום: EPA) (צילום: EPA)
שמחה גדולה הלילה. קסיאס חוגג ניצחון גדול על מוריניו(צילום: EPA)

 

לופטאגי: "ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה"

גם יריבו הנצחי של ונגר, ז'וזה מוריניו, לא ממש מלקק דבש. פתיחת העונה האיומה של צ'לסי נמשכה אמש בהפסד 2:1 לפורטו ולאיקר קסיאס - אותו שוער שמנג'ר הבלוז דאג לדחוק

החוצה מריאל מדריד. "צפינו בעשרות קרנות של פורטו והיינו מוכנים לכך לגמרי, אבל ברגע האמת, וכשאנחנו תחת שליטה מוחלטת, לספוג שער ממצב נייח זה פשוט מגוחך", אמר הפורטוגלי.

 

"הדבר הבסיסי ביותר בכדורגל זה לדעת להתגונן במצבים נייחים. אני לא מתכוון להפנות את האצבע על שחקנים מסוימים, אבל שתי טעויות עלו לנו במשחק. התוצאה לא אומרת ששיחקנו רע. היו לנו הזדמנויות להשוות וגם פנדל ברור שלא נשרק לזכותנו. אני לא נמצא כאן כדי לבקר את השחקנים שלי", סיכם.

 

המאמן המנצח, ז'ולן לופטאגי, הילל את שחקניו: "הגישה שלהם הייתה מדהימה, יוצאת דופן. זו הייתה ההופעה הטובה ביותר שלנו העונה והשגנו בצדק רב את שלוש הנקודות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים