שתף קטע נבחר

יצחק שמיר: 1:4 לעירוני ק"ש על הפועל חיפה

החלוץ הצעיר של סגנית האלופה, עדן שמיר, כבש צמד (40 ו-58), אחמד עאבד (45) הוסיף ואופיר מזרחי (92) חתם ונתן לסאלח חסארמה ניצחון שני העונה. לאלה (69) רק הצליח לצמק. צפו

חוזרים לעצמם. אחרי פתיחת עונה רעה, בטח במושגים של עירוני קריית שמונה, סגנית האלופה קיבלה יריבה בהזמנה בדמות הפועל חיפה וניצחה אותה 1:4 קליל.

 


 

 

זהו הניצחון השני העונה של סאלח חסארמה וחניכיו ו-3 נקודות יקרות שהעלו את מאזנם ל-9. הניצחון הזה הגיע הרבה בזכותו של הקשר הצעיר והמצוין שלה, עדן שמיר (40 ו-58), שכבש צמד, כשגם אחמד עאבד היה מצוין עם שער (45) ובישול לשמיר.

 

 (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
(צילום: גיל נחושתן)

 

החל מהדקה ה-60 החלו אוהדי הפועל חיפה לנטוש את האצטדיון ולקרוא למאמן הקבוצה, טל בנין להתפטר. למרות זאת, בדקה ה-69, הגבהה מדויקת של יוסי דורה נחתה אצל מהראן לאלה שכבש במספרת. ממש לפני שריקת הסיום, אופיר מזרחי (92) חתם. 

 

בחדר ההלבשה של חיפה שררה אווירה קשה בעקבות התבוסה הביתית. טל בנין אמר בסיום: "לא הבאנו את היכולת שלנו למשחק, ספגנו שערים בקלות, לא הייתה הנעת כדור, ננסה לעבוד בפגרה כי היינו רכים מאוד. המגרש הזה פחות ביתי עבורנו, לא מרגישים בסמי עופר בבית וזו עובדה - לא עמדנו מול ק"ש בשום פרמטר. חייבים להמשיך כי אחרי הפגרה יש לנו את בני יהודה וכפר סבא, זו הליגה שלנו. אנחנו סופגים בקלות רבה מדי ונראנו רע מול הקהל שלנו".

 

 (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
(צילום: גיל נחושתן)

 

שמיר, שכבש צמד, נשמע מרוצה בסיום: "צמד בכורה, שמח שניצחנו אחרי התיקו שלנו בשבוע שעבר. הגענו להרבה מצבים, ניצלנו את רובם והיה חשוב לנצח אחרי שבוע שעבר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אחמד עאבד
צילום: גיל נחושתן
מומלצים